Με αφορμή την κυκλοφορία του νέου της προφυλακτικού «Take Me» που στοχεύει στο γυναικείο καταναλωτικό κοινό, αυτή τη χρονιά η εταιρεία φιλοδοξεί να πουλήσει ένα δισεκατομμύριο κομμάτια.
Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2012
Φωτογραφίες από εργοστάσιο παραγωγής προφυλακτικών
Με αφορμή την κυκλοφορία του νέου της προφυλακτικού «Take Me» που στοχεύει στο γυναικείο καταναλωτικό κοινό, αυτή τη χρονιά η εταιρεία φιλοδοξεί να πουλήσει ένα δισεκατομμύριο κομμάτια.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου