Τα οχήματα-θρύλοι στην Ιστορία της αυτοκίνησης είναι αυτά που αποτελούν
στόχο των συλλεκτών ώστε οι τιμές απόκτησής τους να αποτελούν ρεκόρ.
Το 2010 μια Bugatti Type 57SC Atlantic του ’36 στοίχισε κάπου μεταξύ 30 και 34 εκατ. δολαρίων στον αγοραστή της, ενώ τον περασμένο Φεβρουάριο μια Ferrari 250 GTO του 1964 στοίχισε 31 εκατ. δολάρια στον ιδιοκτήτη της.
Το ρεκόρ όμως αυτό πρόσφατα καταρρίφθηκε από Ferrari 250 GTO του ’62 η οποία πουλήθηκε για ούτε λίγο-ούτε πολύ 35 εκατ. δολάρια, ήτοι περίπου 28.183.000 ευρώ!
Το 2010 μια Bugatti Type 57SC Atlantic του ’36 στοίχισε κάπου μεταξύ 30 και 34 εκατ. δολαρίων στον αγοραστή της, ενώ τον περασμένο Φεβρουάριο μια Ferrari 250 GTO του 1964 στοίχισε 31 εκατ. δολάρια στον ιδιοκτήτη της.
Το ρεκόρ όμως αυτό πρόσφατα καταρρίφθηκε από Ferrari 250 GTO του ’62 η οποία πουλήθηκε για ούτε λίγο-ούτε πολύ 35 εκατ. δολάρια, ήτοι περίπου 28.183.000 ευρώ!