Είναι αλήθεια, πως ένα πολυτελές ξενοδοχείο πολλών αστέρων πρέπει να παρέχει στους εκλεκτούς καλεσμένους του υπηρεσίες πέρα από τα συνηθισμένα και οφείλει να έχει στη διάθεσή του το κατάλληλο προσωπικό προκειμένου να
ικανοποιήσει και τους πλέον απαιτητικούς πελάτες. Ποιο είναι, όμως, το κατάλληλο προσωπικό; Πολλοί θα λέγατε… ρεσεψιονίστ, γκρουμ, καμαριέρα, σεφ, άντε και κάποιον σομελιέ… Μέγα λάθος, διότι όπως θα διαπιστώσετε στη συνέχεια, κάθε ξενοδοχείο πολλών αστέρων που σέβεται τον εαυτό του θέλει και τον…
ικανοποιήσει και τους πλέον απαιτητικούς πελάτες. Ποιο είναι, όμως, το κατάλληλο προσωπικό; Πολλοί θα λέγατε… ρεσεψιονίστ, γκρουμ, καμαριέρα, σεφ, άντε και κάποιον σομελιέ… Μέγα λάθος, διότι όπως θα διαπιστώσετε στη συνέχεια, κάθε ξενοδοχείο πολλών αστέρων που σέβεται τον εαυτό του θέλει και τον…
1. Εκπαιδευτής σέρφερ για σκύλους!
Η Καλιφόρνια στις Ηνωμένες Πολιτείες επιλέγεται συχνά ως η ιδανικότερη πόλη για σέρφινγκ. Στο ξενοδοχείο «Loews Coronado Bay Resort» στο Σαντιάγκο υπάρχει ο κατάλληλος εκπαιδευτής για να διδάξει την τέχνη του σερφινγκ όχι μόνο στους «υψηλούς» καλεσμένους αλλά και στους…. σκύλους τους! Ανάλογα με το μέγεθος του ζώου διαλέγει την κατάλληλα σανίδα και σερφάρουν μαζί στα κύματα, χαρίζοντας μια μοναδική εμπειρία στα αγαπημένα τετράποδα. Άλλωστε το ξενοδοχείο διαθέτει και ιδιωτική παραλία μόνο για σκύλους!
2. Ο άνθρωπος-μαϊμού!
Στο ξενοδοχείο «Amanbaugh Aman Resorts» στην Ινδία συγκεκριμένοι υπάλληλοι μασκαρεύονται σε… μαϊμούδες προκειμένου να διώξουν τα ενοχλητικά πιθηκάκια που εισβάλλουν στα δωμάτια και κλέβουν τις υπέροχες λιχουδιές που προσφέρει το ξενοδοχείο στους πελάτες του. Μπισκοτάκια, γλυκάκια και καραμελίτσες γίνονται ανάρπαστα από τις πεινασμένες μαϊμούδες, που δεν αφήνουν τίποτα όρθιο! Για το λόγο αυτό τέσσερις άνδρες μεταμφιέζονται καθημερινά σε μαϊμούδες, τριγυρνώντας στον κήπο και βγάζοντας κραυγές όπως οι αρσενικοί κυρίαρχοι πίθηκοι. Οι ήχοι αυτοί είναι αρκετοί για να τρομάξουν και να μείνουν μακριά από τις λιχουδιές.
3. Εκπαιδευτής πάπιας!
Αν νομίζατε μέχρι τώρα πως μόνο οι σκύλοι και οι γάτες έχουν τον εκπαιδευτή τους, κάνατε μέγα λάθος, διότι στην αλυσίδα ξενοδοχείων «Peabody», και πιο συγκεκριμένα στο «Memphis», το «Orlando» και το «Little Rock», ένας εκπαιδευτής πάπιας είναι αναγκαίος! Ο υπάλληλος αυτός θα πρέπει να εκπαιδεύσει τις πάπιες ώστε να «παρελαύνουν» κάθε πρωί από τον τελευταίο όροφο που είναι το «σπίτι» τους ως την είσοδο του ξενοδοχείου, όπου υπάρχει ένα σιντριβάνι, αφού πρώτα πάρουν το ασανσέρ! Έπειτα, το βράδυ θα πρέπει να τις εκπαιδεύσει να κάνουν το αντίστροφο. Παράλογο; Και όμως αληθινό!
4. Ειδικός για τέλειο μαύρισμα!
Οι περισσότεροι το καλοκαίρι αναζητούμε τρόπους για να αποκτήσουμε το τέλειο μαύρισμα. Επειδή, όμως, κάποιοι μάλλον καίγονται παρά μαυρίζουν, το ξενοδοχείο «W Scottsdale» στην Αριζόνα διαθέτει τους καλύτερους εμπειρογνώμονες μαυρίσματος! Οι ειδικοί είναι διαθέσιμοι στους πελάτες 24 ώρες το 24ωρο, ώστε να παρέχουν τις συμβουλές τους για τον κατάλληλο δείκτη προστασίας που πρέπει να έχουν τα αντηλιακά αλλά και για να εξυπηρετήσουν τους πελάτες που επιθυμούν να κάνουν σολάριουμ στο ειδικά διαμορφωμένο δωμάτιο. Γι’ αυτούς το σοκολατένιο χρώμα είναι παιχνιδάκι…
5. Επιδιορθωτής γυαλιών ηλίου!
Τα γυαλιά ηλίου είναι ένα απαραίτητο αξεσουάρ στις καλοκαιρινές διακοπές για τους περισσότερους από εμάς. Τι γίνεται, όμως, όταν συμβεί κάποιο «ατύχημα» και τα γυαλιά χρειάζονται άμεση επιδιόρθωση; Γιατί όταν είσαι αραχτός στην πισίνα και πίνεις το κοκτέιλ σου, πού διάθεση να τρέχεις στην πόλη; Κάπως έτσι το σκέφτηκαν οι υπεύθυνοι στο ξενοδοχείο «Four Seasons Resort» στη Χαβάη, διαθέτοντας τον κατάλληλο υπάλληλο που θα επιδιορθώσει αμέσως τη ζημιά! Γνωστός και ως Δρ. Shadow, βρίσκεται πάντα στη διάθεση των πελατών, εξοπλισμένος με τα κατάλληλα σύνεργα (βίδες, κατσαβίδια, πανιά στίλβωσης κ.λπ.), και περιφέρεται γύρω από την πισίνα αναμένοντας κάποιο έκτακτο περιστατικό.
6. Μελισσοκόμος
Το μέλι το βρίσκουμε παντού. Το καλό μέλι, όμως, είναι δύσκολο να το πετύχουμε. Τα ξενοδοχείο «Brown Palace Hotel» στο Κολοράντο και «Fairmont Royal York» στο Τορόντο εγγυώνται φρέσκο και πάνω από όλα ντόπιο μέλι στους επισκέπτες τους, και μάλιστα απευθείας από την πηγή! Οι υπεύθυνοι δημιούργησαν στο εσωτερικό του ξενοδοχείου μια μίνι μελισσοκομική «επιχείρηση», με κυψέλες αλλά και τον ειδικό έμπειρο μελισσοκόμο. Το μέλι που παράγεται χρησιμοποιείται στο απογευματινό τσάι το οποίο προσφέρει το ξενοδοχείο. Από την παραγωγή, λοιπόν, κατευθείαν στην κατανάλωση!
7. Σομελιέ… καπνού!
Το ξενοδοχείο «Ritz-Carlton» στο Ντουμπάι ξέρει καλά πως ένας ειδικός για το κρασί είναι πάντοτε χρήσιμος εν ώρα φαγητού. Ωστόσο, θεωρείται κάτι συνηθισμένο! Για το λόγο αυτό αποφάσισε να προσλάβει έναν ειδικό σε θέματα καπνού για ναργιλέ. Ο υπάλληλος αυτός διαθέτει την κατάλληλη γνώση έτσι ώστε να μπορεί να ενημερώνει τους πελάτες με τι είδους καπνό ταιριάζει καλύτερα το φαγητό ή το ποτό που έχουν παραγγείλει ή να κάνει τις προτάσεις του ανάλογα πάντα και με τις προσωπικές τους προτιμήσεις.
8. Ειδικός σαπουνιών!
Ξεχάστε τις συνηθισμένες μπάρες σαπουνιών που υπάρχουν στα ξενοδοχεία παρατημένες μέσα στα δωμάτια. Στο ξενοδοχείο «Viceroy Rivera Maya» στο Μεξικό δεν θα πάρετε σαπούνι «ό,τι κι ό,τι»! Ένας ειδικός… σαπουνάς φροντίζει γι’ αυτό κατά την άφιξη των πελατών, και μάλιστα με το παραπάνω! Όλα τα προϊόντα είναι τοπικά και το ξενοδοχείο φροντίζει να ανανεώνονται ανάλογα με τις εποχές, έτσι ώστε το άρωμά τους να ταιριάζει με τις μυρωδιές της φύσης! Ο πελάτης, λοιπόν, μπαίνοντας στο ξενοδοχείο θα προμηθευτεί και με το κατάλληλο εποχικό του… σαπούνι.
Αν λοιπόν σε κάποια από τα ταξίδια σας εντοπίσετε ένα από τα παραπάνω επαγγέλματα μην ξαφνιαστείτε, γιατί και αυτοί άνθρωποι είναι και κάνουν τη δουλειά τους. Άλλωστε καμία δουλειά δεν είναι ντροπή!!!
πηγή: taneasou.net
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου