Πέμπτη 28 Μαρτίου 2013

Δοκιμή: Νέο Μini Paceman Cooper D

Το έβδομο μέλος της οικογένειας των Mini είναι εδώ, σχεδόν 2 χρόνια, μετά την πρεμιέρα του ως concept στην Έκθεση του Ντιτρόιτ.

Το Mini Paceman θυσιάζει στο βωμό του lifestyle τις πίσω πόρτες του Countryman και με κράχτη το κουπέ κουστούμι προσκαλεί τους ενδιαφερόμενους να πληρώσουν τα ακριβά διόδια της λεωφόρου προς τη διαφορετικότητα…
Το έβδομο μέλος της  οικογένειας των Mini είναι εδώ, σχεδόν 2 χρόνια, μετά την πρεμιέρα του ως concept στην Έκθεση του Ντιτρόιτ. Η ίδια η Mini το χαρακτηρίζει ως το πρώτο Sports Activity Coupé στην μικρή κατηγορία. Με άλλα λόγια αν δεν έχεις πολλά λεφτά για την BMW X6, κοίτα προς το Mini Paceman.

Countryman - 2 πόρτες + κουπέ εμφάνιση = Paceman
Tο Paceman είναι «χτισμένο» πάνω στο Countryman διαθέτοντας το ίδιο μεταξόνιο (2.596 χλστ.), μήκος (4.109 χλστ.) και πλάτος (1.786 χλστ.). Αυτό που του λείπει είναι οι δύο πίσω πόρτες και μερικά χλστ. μπόι, αφού είναι χαμηλότερο κατά 43,2 χλστ. Φυσικά για να τονίσει τον σπορτίφ προσανατολισμό του, το Paceman φοράει ένα κουπέ κουστούμι.

Με 27.550 ευρώ η έκδοση Cooper D
H έκδοση Cooper D των 112 ίππων, που δοκιμάσαμε, έχει τιμή εκκίνησης τα 27.550 ευρώ, ήτοι 1.350 ευρώ περισσότερα από το Countryman και 4.650 ευρώ παραπάνω από το αντίστοιχο Mini.

Εσωτερικό – Σου φτιάχνει τη διάθεση
Όπως και στα άλλα μέλη της οικογένειας Mini, η καμπίνα των επιβατών διακρίνεται για το μοντέρνο της διάκοσμο, που όμως είναι διανθισμένος με χαρακτηριστικά γνωρίσματα ρετρό αισθητικής,  όπως το μεγάλο στρογγυλό ταχύμετρο με το ενσωματωμένο ηχοσύστημα στο κέντρο του ταμπλό. Για την τιμή του αυτοκινήτου η ποιότητα των σκληρών πλαστικών δεν είναι και ότι ακριβώς θα περίμενε κανείς, αλλά τουλάχιστον το φινίρισμα και η συναρμογή έχουν προσεχθεί ιδιαίτερα. 

Κινητήρας-Επιδόσεις: Οι 112 «διψασμένοι» ίπποι
Ο 1,6 turbodiesel κινητήρας του Mini αποδίδει 112 ίππους, αλλά κυρίως 270 Nm από τις 1.750-2.250 σ.α.λ.. Στην πράξη εμφανίζει πολύ καλά χαρακτηριστικά κυρίως με την ποιότητα λειτουργίας του. Έτσι το «κροτάλισμα» και οι κραδασμοί που συνοδεύουν συνήθως τους ντίζελ γίνονται ελάχιστα αισθητοί στο ρελαντί και καθόλου εν κινήσει, σε σημείο που σε κάνουν να απορείς.

Οδηγώντας: Coyntryman με… αλατοπίπερο.
Επιθετική θέση οδήγησης και εξαιρετικά σε αίσθηση πηδάλια σε βάζουν από νωρίς στο σπορτίφ οδηγικό κλίμα του Paceman, που δείχνει να βρίσκεται ανάμεσα στο Mini και το Countryman. Τι θέλουμε να πούμε; Σίγουρα είναι λιγότερο κοφτερό από το κανονικό Mini, αλλά από την άλλη  είναι εμφανώς πιο άνετο στις λακούβες και τις κακοτεχνίες.. 

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το νέο Μini Paceman Cooper D, μπορείτε να διαβάσετε στο τεύχος 14 του Auto Τρίτη που κυκλοφορεί στις 2 Απριλίου. 





autotriti.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου