Επιτυχία της ομογένειας, χαρακτήρισε ο ομοσπονδιακός υπουργός Παιδείας, Πίτερ Γκάρετ, την απόφαση της Επιτροπής
Διαμόρφωσης του Εθνικού Προγράμματος Διδασκαλίας Γλωσσών της Αυστραλίας (ACARA), να συμπεριλάβει την ελληνική γλώσσα στο Εθνικό Πρόγραμμα ως δεύτερη γλώσσα και όχι ως διδασκόμενη, μόνο σε μαθητές και μαθήτριες ελληνικής καταγωγής, όπως αρχικά είχε αποφασιστεί.
Μιλώντας στον «Νέο Κόσμο», ο κ. Γκάρετ υπογράμμισε ότι «πρόκειται για επιτυχία που οφείλεται και στην κινητοποίηση της ομογένειας, αλλά η ένταξη της ελληνικής γλώσσας στο ενιαίο πρόγραμμα είναι η μισή προσπάθεια».
Επισήμανε, όμως, ότι «για να αναπτυχθεί η γλώσσα και για να διδάσκεται στα αυστραλιανά δημόσια σχολεία θα πρέπει να υπάρχει και ζήτηση» και πρόσθεσε: «πρέπει τώρα οι Έλληνες της Αυστραλίας να ζητάνε με επιμονή να διδάσκεται η ελληνική γλώσσα στα σχολεία. Αν η γλώσσα διδάσκεται σε πολλά σχολεία δεν θα την μαθαίνουν μόνο παιδιά ελληνικής καταγωγής, αλλά πολλοί Αυστραλοί μαθητές και αυτό είναι που επιδιώκουμε».
Οι δηλώσεις του έγιναν κατά την διάρκεια δεξίωσης που παρέθεσε η πρωθυπουργός, Τζούλια Γκίλαρντ, σε εκδότες μεταναστευτικών εφημερίδων στην αυλή της πρωθυπουργικής κατοικίας του Κιριμπίλι στο Σίδνεϊ παρουσία πολλών υπουργών της όπως ο θησαυροφύλακας, Γουέιν Σουάν, ο υπουργός Μετανάστευσης Μπρένταν Οκόνορ, η υπουργός Πολυπολιτισμού Κέιτ Λάντι, η υπουργός Οικογενειακών Υποθέσεων Τζένη Μακλίν κ.α.
Η κ. Γκίλαρντ, που μόλις είχε επιστρέψει από το πετυχημένο ταξίδι της στην Κίνα, σημείωσε πως η κυβέρνησή της αναγνωρίζει την σπουδαιότητα του μεταναστευτικού τύπου της Αυστραλίας και επιδιώκει να έχει άψογη συνεργασία μαζί του.
«Ξέρουμε πως σε κάποιες περιπτώσεις οι ξενόγλωσσες εφημερίδες φτάνουν σε ένα κοινό που δεν φτάνουν οι μεγάλες εφημερίδες και έχουν μεγάλη απήχηση» είπε η πρωθυπουργός.
Στις δηλώσεις του, ο κ. Γκάρετ, υπογράμμισε πως είναι πολύ σημαντικό που δίνεται η δυνατότητα, η ελληνική γλώσσα να διδάσκεται σε όλους τους μαθητές των αυστραλιανών σχολείων και όχι μόνο σε αυτούς που είναι ελληνικής καταγωγής, ενώ απέδωσε τη νέα βαθμολόγηση στην αποτελεσματική κινητοποίηση της ομογένειας και των εκπαιδευτικών της φορέων.
Διαμόρφωσης του Εθνικού Προγράμματος Διδασκαλίας Γλωσσών της Αυστραλίας (ACARA), να συμπεριλάβει την ελληνική γλώσσα στο Εθνικό Πρόγραμμα ως δεύτερη γλώσσα και όχι ως διδασκόμενη, μόνο σε μαθητές και μαθήτριες ελληνικής καταγωγής, όπως αρχικά είχε αποφασιστεί.
Μιλώντας στον «Νέο Κόσμο», ο κ. Γκάρετ υπογράμμισε ότι «πρόκειται για επιτυχία που οφείλεται και στην κινητοποίηση της ομογένειας, αλλά η ένταξη της ελληνικής γλώσσας στο ενιαίο πρόγραμμα είναι η μισή προσπάθεια».
Επισήμανε, όμως, ότι «για να αναπτυχθεί η γλώσσα και για να διδάσκεται στα αυστραλιανά δημόσια σχολεία θα πρέπει να υπάρχει και ζήτηση» και πρόσθεσε: «πρέπει τώρα οι Έλληνες της Αυστραλίας να ζητάνε με επιμονή να διδάσκεται η ελληνική γλώσσα στα σχολεία. Αν η γλώσσα διδάσκεται σε πολλά σχολεία δεν θα την μαθαίνουν μόνο παιδιά ελληνικής καταγωγής, αλλά πολλοί Αυστραλοί μαθητές και αυτό είναι που επιδιώκουμε».
Οι δηλώσεις του έγιναν κατά την διάρκεια δεξίωσης που παρέθεσε η πρωθυπουργός, Τζούλια Γκίλαρντ, σε εκδότες μεταναστευτικών εφημερίδων στην αυλή της πρωθυπουργικής κατοικίας του Κιριμπίλι στο Σίδνεϊ παρουσία πολλών υπουργών της όπως ο θησαυροφύλακας, Γουέιν Σουάν, ο υπουργός Μετανάστευσης Μπρένταν Οκόνορ, η υπουργός Πολυπολιτισμού Κέιτ Λάντι, η υπουργός Οικογενειακών Υποθέσεων Τζένη Μακλίν κ.α.
Η κ. Γκίλαρντ, που μόλις είχε επιστρέψει από το πετυχημένο ταξίδι της στην Κίνα, σημείωσε πως η κυβέρνησή της αναγνωρίζει την σπουδαιότητα του μεταναστευτικού τύπου της Αυστραλίας και επιδιώκει να έχει άψογη συνεργασία μαζί του.
«Ξέρουμε πως σε κάποιες περιπτώσεις οι ξενόγλωσσες εφημερίδες φτάνουν σε ένα κοινό που δεν φτάνουν οι μεγάλες εφημερίδες και έχουν μεγάλη απήχηση» είπε η πρωθυπουργός.
Στις δηλώσεις του, ο κ. Γκάρετ, υπογράμμισε πως είναι πολύ σημαντικό που δίνεται η δυνατότητα, η ελληνική γλώσσα να διδάσκεται σε όλους τους μαθητές των αυστραλιανών σχολείων και όχι μόνο σε αυτούς που είναι ελληνικής καταγωγής, ενώ απέδωσε τη νέα βαθμολόγηση στην αποτελεσματική κινητοποίηση της ομογένειας και των εκπαιδευτικών της φορέων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου