Τρίτη 11 Ιουνίου 2013

Το σύγχρονο έμβλημα της Moto Guzzi

Το σύγχρονο έμβλημα της Moto GuzziΥψηλή αισθητική, δυναμισμό και παράδοση συνδυάζει η California 1400 Custom
Η Moto Guzzi 1400 Custom είναι η πιο δυναμική έκφραση της σειράς California. Ισχυρή, γρήγορη και κομψή, αποτελεί το σύγχρονο έμβλημα της κουλτούρας της Moto Guzzi στην κατασκευή μοτοσυκλετών.
Η νέα Moto Guzzi California 1400 Custom, σε αντίθεση με την Touring «αδελφή» της, δεν αποτίνει απλά φόρο τιμής για τα σαράντα χρόνια της δυναστείας των «California», αλλά είναι μια εννοιολογικά διαφορετική μοτοσυκλέτα. Δεν «κακομαθαίνει» τους αναβάτες με αξεσουάρ και λαμπερά gadgets, αλλά τους κερδίζει με τη δύναμη που εκφράζεται από τον «drag bike», λιτό σχεδιασμό: δύο τροχοί, κινητήρας, σέλα και τιμόνι. Τίποτα παραπάνω. 

Μία μοτοσυκλέτα με ισχυρή προσωπικότητα. Μακριά, ισχυρή, με αναγνωρίσιμο όγκο που συγκλίνει στον κινητήρα, η California 1400 Custom έχει ένα καθαρό στυλ που εκφράζεται με την ισορροπία του όγκου του κινητήρα σε σχέση με την υπερκατασκευή που τον περιβάλλει.

Η εντύπωση αυτή δίνεται κυρίως από την κατασκευή του μεταλλικού ρεζερβουάρ, το οποίο είναι κατασκευασμένο από ένα 21 λίτρων κεντρικό σώμα και δύο πλαϊνά καπάκια, με τον εμβληματικό αετό της MotoGuzzi πάνω τους. Διαμορφωμένα με τέτοιο τρόπο ώστε να αγκαλιάζουν τις στρογγυλοποιημένες κεφαλές των μεγάλων κυλίνδρων του νέου κινητήρα των 1400 κ. εκ.



H πλάγια όψη της California 1400 αποκαλύπτει ότι είναι σημαντικά χαμηλότερη. Τμήμα από το ρεζερβουάρ βρίσκεται μέσα στο χώρο του V που σχηματίζεται από το δικύλινδρο κινητήρα, ταυτόχρονα όμως δείχνει και το αυξημένο μήκος της. Το μεταξόνιο είναι μεγαλύτερο, στα 1.685 χιλιοστά, σε σχέση με τα 1.560 χιλ. του μοντέλου της προηγούμενης γενιάς.

Το 200άρι πίσω ελαστικό, το διπλό πίσω led φως με ενσωματωμένα τα φλας, και ο πολυ-κατοπτρικός προβολέας μπροστά, με ενσωματωμένα φώτα ημέρας led DRL, καθιστούν την Custom άμεσα αναγνωρίσιμη.

Το cockpit συνδυάζει την παράδοση και την τεχνολογία. Ένα μεγάλο, εντυπωσιακής διαμέτρου 150 χιλιοστών, κεντρικά τοποθετημένο όργανο συνοδεύεται από μια κυκλική digital οθόνη πολλαπλών ενδείξεων και λειτουργιών. Στην περιφέρειά της υπάρχει το αναλογικό στροφόμετρο, με τις απαραίτητες ενδεικτικές λυχνίες. 

Άλλα νέα χαρακτηριστικά είναι τα επικαλυμμένα γκριπ, το drag-bar «ίσιο» τιμόνι και οι ηλεκτρικοί διακόπτες. Με το δεξί χέρι, όπως ακριβώς και στην έκδοση Touring, ο αναβάτης μπορεί να ενεργοποιήσει το cruise control.



Μόλις ο οδηγός ανέβει στη σέλα οι διαφορές σε σχέση με την έκδοση Touring γίνονται εμφανείς. Πιο χαμηλή και κοντά στον πίσω τροχό θέση οδήγησης, προσφέρεται για «show off» στην πόλη, με τη βοήθεια και του μικρότερου βάρος, κατά 19 κιλά λιγότερο σε σχέση με την έκδοση Touring.

Οδηγείται βυθισμένη μέσα στους ήχους του «big bore» κινητήρα των 1380 κ. εκ, καθώς κάθε έμβολο έχει κυβισμό 690 κ. εκ. Η ροπή φτάνει τα 120 Nm στις 2750 σ.α.λ. και η overdrive τελευταία σχέση στο κιβώτιο (6η), ταξιδεύει με ρυθμούς κινητήρα λίγο πάνω από το ρελαντί. 

Η σχεδίαση του διαδόχου της πιο διάσημης Moto Guzzi, αποτελούσε μια μεγάλη τεχνολογική και οικονομική πρόκληση, προκειμένου να δημιουργηθεί. Μια μοτοσυκλέτα εντυπωσιακή, σε θέση να βελτιώσει τα στοιχεία της κομψότητας, μιας μάρκας που είναι το σύμβολο του «made in Italy».

Είναι το πρώτο custom, εξοπλισμένο με MGCT traction control και Ride by Wire τεχνολογία. Mε τη δυνατότητα επιλογής τριών διαφορετικών προγραμμάτων απόδοσης της ισχύος: Turismo, Veloce και Pioggia (βροχή).



Μετά το small block των 750 κ.εκ., και ο big bore κινητήρας των 1380 κ.εκ. τροφοδοτείται από ένα ενιαίο σώμα ψεκασμού Magneti Marelli που είναι τοποθετημένο πίσω από τις νέες μεγαλύτερες εισαγωγές.

Ο κινητήρας του California, παρά τη μεγάλη αύξηση στη χωρητικότητά του, έχει χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου κατά 15-20%, ανάλογα με τις συνθήκες χρήσης, σε σύγκριση με τον προγενέστερο κινητήρα «Quattrovalvole» των 1200 κ.εκ.

Μεγάλη είναι αναμενόμενα και η λίστα με τα after market αξεσουάρ της Moto Guzzi. Σετ δερμάτινων πλαϊνών βαλιτσών, διθέσια σέλα Comfort –gel, χαμηλότερη και δερμάτινη. Τop box από fibreglass με μαξιλάρι πλάτης για τον συνεπιβάτη στο υλικό και χρώμα της σέλας. 

Εσωτερικές τσάντες για τις βαλίτσες, tank bag για το ρεζερβουάρ με αδιάβροχο κάλυμμα, τσαντάκι τιμονιού, σχάρα χρωμίου, τελικά εξάτμισης «sound» με πιο μπάσο ήχο, τιμόνι σε μαύρο χρώμιο. Θερμαινόμενα γκριπ, ρυθμιζόμενες μανέτες φρένου και συμπλέκτη, σετ καπάκια ρεζερβουάρ αλλά και βάση πινακίδας. Πλήρες σετ προστατευτικών για κάθε γωνιά της μοτοσυκλέτας, χρωμιωμένα ή στο χρώμα της μοτοσυκλέτας. Η ατελείωτη λίστα συνεχίζεται με κιτ τοποθέτησης δορυφορικού συστήματος πλοήγησης (GPS), κιτ μαρσπιέ οδηγού και συνεπιβάτη ρυθμιζόμενα σε τέσσερις θέσεις, έως και κουκούλα ραμμένη στα μέτρα της.

Η California 1400 Custom είναι διαθέσιμη στα σημεία πώλησης Moto Guzzi στην τιμή των 17.770 ευρώ, με δωρεάν επέκταση εργοστασιακής εγγύησης για 2 επιπλέον χρόνια και 2 χρόνια οδική βοήθεια.







Τεχνικά χαρακτηριστικά

Moto Guzzi California 1400 Custom

Κινητήρας
Τύπος 90° V-Twin SOHC, 4 χρονος, 4 βαλβίδες ‘ στον κύλινδρο, ελαιο-αερόψυκτος
Κυβισμός 1380 cc
Διάμετρος x Διαδρομή 104 x 81,2 mm
Σχέση συμπίεσης 10,5 : 1
Μέγιστη ισχύς 71 kW (96 CV) a 6500 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή 120 Nm (12,3 kgm) 2750 σ.α.λ.
Τροφοδοσία / Ανάφλεξη Magneti Marelli με 2 μπουζί στον κύλινδρο. Τρία προγράμματα απόδοσης.
Εκκίνηση Μίζα
Καταλύτης / Εξάτμιση Με τριοδικό καταλυτικό μετατροπέα και αισθητήρα οξυγόνου (λ)
Εκπομπές καυσαερίων Euro 3

Μετάδοση
Κιβώτιο 6 ταχύτητες
Τύπος συμπλέκτη Υδραυλικός ξηρός μονόδισκος

Εξοπλισμός
Πλαίσιο Σωληνωτό, διπλής δοκού από υψηλής αντοχής χάλυβα με ελαστικές βάσεις κινητήρα για μείωση των κραδασμών
Μεταξόνιο 1685mm 
Ίχνος 155 mm
Γωνία κάστερ 32°
Ανάρτηση εμπρός Tηλεσκοπικό υδραυλικό πιρούνι Ø 46
Διαδρομή εμπρός τροχού 120 mm
Ανάρτηση πίσω Ψαλίδι με 2 αμορτισέρ, προφόρτιση ελατηρίου και απόσβεση επαναφοράς.
Διαδρομή πίσω τροχού 110 mm
Φρένο εμπρός Δύο πλευστοί δίσκοι από ανοξείδωτο ατσάλι, Ø 320 mm, με ακτινικές δαγκάνες 4 αντικρυστών εμβόλων. ABS της Continental
Φρένο πίσω Δίσκος από ανοξείδωτο ατσάλι, Ø 282 mm, πλευστή δαγκάνα 2 παράλληλων εμβόλων. ABS της Continental
Τροχοί Κράματος αλουμινίου 
Τροχός εμπρός 3,50” x 18”
Τροχός πίσω 6,00” x 16”
Ελαστικό εμπρός 130/70 R 18”
Ελαστικό πίσω 200/60 R 16” 

Διαστάσεις
Μήκος 2445 mm 
Πλάτος 940 mm 
Ύψος 1180 mm 
Ύψος σέλας 740 mm (δυνατότητα για 720 mm) 
Ελάχιστο ύψος από το έδαφος 165 mm
Βάρος σε κατάσταση λειτουργίας 318 Kg
Βάρος κενό 300 Kg 
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ 20,5 lt
Από τα οποία ρεζέρβα 5 lt







newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου