Η Ford ποτέ δεν κοινοποίησε τον χρόνο που πέτυχε η Shelby GT500 στο Nurburgring. Έδωσε video αλλά όχι τον χρόνο, άσχετα που μερικοί «υπολόγισαν» πως γυρνούσε την πίστα σε λιγότερα από 7 λεπτά και 40 δευτερόλεπτα. Η SVT Performance ζήτησε ορισμένες διευκρινήσεις από τον Jamal Hameedi, τον Chief Engineer της Ford Global Performance Vehicle και η απάντησή του είναι αν μη τι άλλου, ενδιαφέρουσα.
Γνώμη μας (μου) είναι πως δεν υπάρχει επίσημος χρόνος Nurburgring. Οι χρόνοι που δημοσιεύονται από πολλούς κατασκευαστές είναι –κατά την ταπεινή μου άποψη- αντίστοιχοι με χρόνους qualifying που σημειώνονται σε έναν αγώνα χωρίς επιθεώρηση πριν ή μετά το event. […] Για να μπορούμε να δημοσιεύουμε «επίσημους» χρόνους θα πρέπει να υπάρχει corner weighting, να πιστοποιείται το καλιμπράρισμα, να χρησιμοποιείται δυναμόμετρο για την μέτρηση της ισχύος του κινητήρα και πιθανότατα να λαμβάνεται ένα δείγμα καυσίμου από ένα ανεξάρτητο σώμα. Θα ήθελα να το δω αυτό μιας που όλοι φαίνεται να αγαπούν τόσο τους χρόνους. […] Οι συγκρίσεις πρέπει να γίνονται την ίδια μέρα από επαγγελματία οδηγό. Ξέρω πως αυτό δεν είναι αυτό που θέλουν να ακούσουν οι “internet racers” αλλά μόλις κανονικοποιηθεί η διαδικασία μέτρησης των χρόνων, τα αυτοκίνητά μας θα είναι πρώτα στη σειρά για να δοκιμαστούν. Μέχρι τότε, είναι απλά marketing […]
Αυτό όμως δεν σημαίνει πως δεν υπάρχει λογική πίσω από τις δοκιμές στο Nurburgring.
Υπάρχει λόγος που δοκιμάζουμε στο Nurburgring. Είναι μία φανταστική πίστα για να φτιάξεις τα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου. Έχεις τόσο διαφορετικό περιεχόμενο όσον αφορά στις στροφές, τις κλίσεις κλπ που θα χρειαζόταν να επισκεφθείς 5 διαφορετικές πίστες για να το αντιγράψεις. […] Η RS ομάδα έχει την ευκαιρία να μας δώσει πληροφορίες για τα πισωκίνητα αυτοκίνητα και η ομάδα SVT να δώσει πληροφορίες για το μπροσθιοκίνητα. Αυτό είναι πολύ δυνατό και αξίζει να ξοδέψεις λεφτά για να στείλεις μηχανικούς και αυτοκίνητα εκεί. Το να νοικιάσεις το Ring αποκλειστικά για να γυρίσεις ένα video, όχι και τόσο. Θα προτιμούσα να ρίξω αυτά τα λεφτά στο αυτοκίνητο.
Αλλά όταν τα λέω εγώ, είμαι μίζερος, γκρινιάρης και περίεργος. Τι ξέρω εγώ για το Ring. Εγώ μισώ την αυτοκίνηση, τα γρήγορα αυτοκίνητα και τις χαρές τις ζωής. Για να σου το κάνω απλό για να το καταλάβεις: Nurburgrin Testing – Καλοοοοοο. Nurburgring Lap Times (έτσι όπως είναι τώρα η κατάσταση) – Κακοοοοοο
[Πηγή: SVTPerformance Forums]
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου