Παρασκευή 29 Ιουνίου 2012

Η καυτή φωτογράφιση της Ελευθερίας Ελευθερίου...

Η καυτή φωτογράφιση της Ελευθερίας Ελευθερίου...Sexy sexy και ακόμα πιο sexy εμφανίζεται η Ελευθερία Ελευθερίου στην τελευταία της φωτογράφιση για λογαριασμό του περιοδικού Celebrity και η αλήθεια είναι πως θα μπορούσε να ήταν άνετα μοντέλο. Με μαγιό, see through μπλούζες και καυτά σορτσάκια μιλάει για τον έρωτα και την Eurovision...



"Δεν κυνηγάω να βρω τον μεγάλο έρωτα, αλλά αν έρθει στη ζωή μου θα τον δεχτώ. Την λαμαρίνα την δαγκώνεις πάντοτε όταν δεν το περιμένεις. Πρωταγωνιστικό ρόλο αυτή τη στιγμή στη ζωή μου έχει η δουλειά μου. Δεν υπάρχει χρόνος για τα προσωπικά μου, ειδικά τώρα που λόγω συναυλιών είμαι συνέχεια στο δρόμο." Όσο για τον ευρωπαικό διαγωνισμό τραγουδιού που εκπροσώπησε την χώρα μας δήλωσε "H Eurovision ήταν για μένα μια πρωτόγνωρη εμπειρία και δεν στεναχωρήθηκα με το αποτέλεσμα. Για μένα οι θέσεις είναι μόνο νούμερα".
Πατήστε εδώ για να κερδίσετε 3 φιάλες και ένα τραπέζι 8 ατόμων στο Thalassa People's Stage με τον Αντώνη Ρέμο και τους Onirama

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου