Κυριακή 8 Ιουλίου 2012

Κάμπριο μικρού μεγέθους

Μπορεί τα κόμπακτ κάμπριο μοντέλα να έχουν σχεδόν εξαφανιστεί από την αγορά, τα επόμενα χρόνια όμως φαίνεται πως θα επανέλθουν και μάλιστα δυναμικά. Ας δούμε τι ετοιμάζουν στην κατεύθυνση αυτή η Peugeot, η Citroen και η Volkswagen! 


Παλαιότερα τα κάμπριο μοντέλα είχαν συνδυαστεί αποκλειστικά με τις premium κατηγορίες, περιλαμβάνοντας προτάσεις πολύ ακριβές που απευθύνονταν σε λίγους. Εδώ και αρκετά χρόνια όμως η ανοιχτή οροφή έχει γίνει προνόμιο περισσότερων, αφού βλέπουμε διάφορες κάμπριο προτάσεις με κόμπακτ διαστάσεις, οικονομικά μοτέρ και προσιτό κόστος απόκτησης.
Μπορεί βέβαια αυτού του είδους τα αυτοκίνητα (με ελάχιστες εξαιρέσεις όπως το Mazda MX-5) να μην διεκδικούν πολύ μεγάλα μερίδια αγοράς, βρίσκουν όμως το δικό τους κοινό στους οδηγούς που δεν συμβιβάζονται με κάτι απλό αλλά θέλουν να ξεχωρίζουν.
Ακριβώς σε αυτό το αγοραστικό κοινό στοχεύουν οι εταιρείες που θα τα επόμενα χρόνια θα επενδύσουν εκ νέου σε κόμπακτ διαστάσεων προσιτά κάμπριο, κυρίως για τη μίνι και τη μικρή κατηγορία.
Ανάμεσα σε αυτές είναι οι Citroen με την ανοιχτή έκδοση του DS3, η Peugeot με το κάμπριο 208 και η VW με την ανοιχτή έκδοση του μίνι up!.
Citroen DS3 Cabrio
Όταν παρουσιάστηκε το DS3 προκάλεσε αίσθηση. Το μικρό μοντέλο της Citroen ξεχώρισε αμέσως για τον έντονο χαρακτήρα και το νεανικό και δυναμικό στυλ που έχει, ταυτόχρονα με το premium ύφος.

 Κάμπριο μικρού μεγέθους


Επί της ουσίας, ακριβώς σε αυτά τα στοιχεία θα συνεχίσει να επενδύει η γαλλική φίρμα προκειμένου να ενισχύσει περαιτέρω το εμπορικό προφίλ του DS3, παρουσιάζοντας αυτή τη φορά μια κάμπριο έκδοση αμαξώματος.
Με μαλακή οροφή
Το βασικό στοιχείο στο ανοιχτό Citroen DS3 δεν είναι άλλο από τη μαλακή υφασμάτινη ηλεκτρικά αναδιπλούμενη οροφή που θα χρησιμοποιήσει. Αυτή εκτιμάται πως του ταιριάζει πολύ αφού «δένει» αρμονικά με τον σπορτίφ και αλλά και διακριτικά premium χαρακτήρα του.
Μοτέρ 1,6 λίτρων ισχυρά και φιλικά προς το περιβάλλον Αν και δεν υπάρχει καμία επίσημη πληροφόρηση σχετικά με τα μηχανικά σύνολα του ανοιχτού 4θέσιου DS3, εκτιμάται πως η γκάμα του γαλλικού μοντέλου δεν θα διαφοροποιείται ουσιαστικά από τις χάτσμπακ εκδόσεις που γνωρίζουμε ήδη.
Ουσιαστικά, το στυλάτο DS3 Cabrio θα το δούμε με μοτέρ βενζίνης τούρμπο άμεσου ψεκασμού 1,6 λίτρων ισχύος 156 ίππων, η μέση κατανάλωση του οποίου θα βρίσκεται (βάσει των εργοστασιακών προδιαγραφών) λίγο κάτω από τα 7,0 λτ./100 χλμ.
Επίσης, δεν αποκλείεται με το κάμπριο αμάξωμα να δούμε και την ισχυρότερη έκδοση του DS3 παραγωγής με τον ίδιο κινητήρα και ισχύ διαμορφωμένη κοντά στους 200 ίππους (όπως το συλλεκτικό DS3 Racing).
Σύντομα θα γνωρίζουμε περισσότερα για το DS3 Cabrio η παρουσίαση του οποίου εκτιμάται πως θα πραγματοποιηθεί μέχρι τα τέλη του 2012.
Peugeot 208 Cabrio
Nεανικό design, ισχυρά και οικονομικά μοτέρ αλλά και διακριτικές δόσεις γαλλικής φινέτσας είναι μερικά μόνο από τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν το νέο 208. Τι μπορεί να είναι αυτό όμως που θα ταίριαζε γάντι στη γκάμα του νέου μικρού μοντέλου που ετοιμάζει η Peugeot; Μα φυσικά μια κάμπριο έκδοση αμαξώματος. Αυτή, όπως φαίνεται, ετοιμάζεται ήδη…

 Κάμπριο μικρού μεγέθους


Το μοντέλο δείχνει αρκούντως δυναμικό και μοντέρνο και σίγουρα φαίνεται πως έχει όλα τα φόντα να προσεκλύσει το νεανικό κοινό στο οποίο απευθύνεται. Από τεχνικής άποψης, τα μοτέρ του 208 Cabrio θα είναι ίδια με αυτά της χατσμπακ έκδοσης.
Δηλαδή θα δούμε κινητήρες βενζίνης και diesel 1,4 και 1,6 λίτρων με έμφαση στην οικονομία, στις επιδόσεις ή και στα δύο. Η παρουσίαση της ανοιχτής έκδοσης του Peugeot 208 αναμένεται στα τέλη του 2012 ή μέσα στο 2013.
To ανοιχτό VW up!
Mετά τις 3θυρες και 5θυρες εκδόσεις αμαξώματος του up!, η VW αναμένεται να μας εντυπωσιάσει ακόμα περισσότερο δημιουργώντας και μια ανοιχτή έκδοση για το μίνι της μοντέλο.

 Κάμπριο μικρού μεγέθους


Όπως φαίνεται και από την κατασκοπευτική, ηλεκτρονικά επεξεργασμένη εικόνα, το καινούριο αυτοκίνητο πόλης της γερμανικής φίρμας υιοθετεί ακόμα περισσότερο νεανικό προφίλ.
Περισσότερα στοιχεία σχετικά με το εσωτερικό του δεν έχουν γνωστοποιηθεί ακόμα, ωστόσο εκτιμάται πως στην καμπίνα του θα μπορούν να φιλοξενηθούν 2+2 επιβάτες, ενώ η ηλεκτρονικά ανοιγόμενη οροφή του θα είναι κατά 99% υφασμάτινη.
Από πλευράς μηχανικών συνόλων, το ανοιχτό up! δεν θα έχει διαφορές σε σχέση με ότι ισχύει στις 3θυρες και 5θυρες εκδόσεις που γνωρίζουμε ήδη. Δηλαδή θα δούμε τον καλό 3κύλινδρο 1.000άρη κινητήρα σε έκδοση μόνο 75 ίππων. Βέβαια δεν πρέπει να αποκλείσουμε και την πιθανότητα το ανοικτό up! να φέρει και 1.200άρη TSI κινητήρα.
Η παρουσίαση της ανοικτής έκδοση αμαξώματος του VW up! θα γίνει κατά πάσα πιθανότητα μέχρι τα τέλη του 2012.
Πηγή: autotriti.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου