Παρασκευή 10 Αυγούστου 2012

Δεν είμαι άστεγη. Χρειάζομαι στήθος, αυτό πρεσβεύει μια Αμερικανίδα που ζητιανεύει για να βάλει εμφυτεύματα στήθους


Επιθυμεί διακαώς να βάλει εμφυτεύματα στήθους επειδή όμως της λείπει 
το διόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 5.058 δολαρίων για να κάνει το όνειρο
 της πραγματικότητα, αποφάσισε να βγει στο δρόμο και να ζητιανέψει.


Η 37χρονη Αμερικανίδα Chrissy Lance βγήκε στους δρόμους της πόλης Άκρον
 στο Οχάιο κρατώντας πλακάτ με τη φράση «Δεν είμαι άστεγη. Χρειάζομαι
 στήθος». Η Lance η οποία δουλεύει ως μπαργούμαν, σπουδάζει σε πανεπιστήμιο
 κι έχει και μια κόρη. «Καθημερινά βλέπω ανθρώπους να ζητιανεύουν. 
Οπότε γιατί να μην το κάνω κι εγώ; Είμαι ειλικρινής. Θέλω πολύ να βάλω 
αυτά τα εμφυτεύματα μιας και θα μου τονώσουν το ηθικό», είπε χαρακτηριστικά.

topnewsir.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου