Τρίτη 7 Αυγούστου 2012

Χακόμπο: Μεγάλο βήμα ο ΠΑΟΚ

Μεγάλο βήμα για την καριέρα του χαρακτήρισε τη μεταγραφή του στον ΠΑΟΚ ο Σανθ Χακόμπο.

Λίγη ώρα μετά την επίσημη ανακοίνωση της μεταγραφής του, ο ισπανός πορτιέρο έκανε δηλώσεις στην επίσημη ιστοσελίδα του Δικεφάλου και μίλησε για:
-την επιλογή του να πει το "ναι" στον ΠΑΟΚ:
«Είχα και άλλες προσφορές, αλλά όταν άκουσα για τον ΠΑΟΚ μου άρεσε πολύ. Είναι πολύ καλό να έρχεται ένας ποδοσφαιριστής σε μία τέτοια ομάδα, σε υψηλό ευρωπαϊκό επίπεδο. Είναι ένα μεγάλο βήμα για μένα. Από αυτά που έχω ακούσει, έρχομαι σε μία μεγάλη ομάδα, σε μεγάλο σύλλογο με μεγάλο όνομα στην Ευρώπη. Αυτό θα με βοηθήσει.
- τους προσωπικούς του στόχους:
«Είμαι έτοιμος να ξεκινήσω προπονήσεις. Ξέρω ότι δεν είμαι στη λίστα για το παιχνίδι της Πέμπτης, αλλά είμαι έτοιμος να ξεκινήσω. Μετά το αποτέλεσμα στο Ισραήλ, πρέπει να περάσουμε. Εξαρτάται από τον προπονητή, αν μου το ζητήσει είμαι έτοιμος. Αισθάνομαι πάρα πολύ καλά».
- τους στόχους του ΠΑΟΚ:
«Τώρα πρέπει να στραφούμε στο παιχνίδι της Πέμπτης. Πρέπει να βλέπουμε αυτό που έχουμε τώρα μπροστά μας και όχι τον Μάιο. Υπάρχουν ομάδες με περισσότερα χρήματα που δεν έχουν καταφέρει αυτά που έχει κάνει ο ΠΑΟΚ στην Ευρώπη. Πρέπει να κοιτάξουμε το «τώρα», το «αργότερα» θα το δούμε».
-το λόγο και τον τρόπο που έφυγε από τον Αστέρα Τρίπολης:
«Με δέχτηκαν πολύ καλά από την πρώτη στιγμή, είχα ένα οικογενειακό πρόβλημα, αλλά μου φέρθηκαν πολύ καλά. Δεν ήρθαμε σε συμφωνία και για αυτούς τους λόγους έφυγα. Με βοήθησαν και τους ευχαριστώ».
Γεωργιάδης «Σίγουρη επιλογή»
Για την μεταγραφή του Χακόμπο, μίλησε κατά την παρουσίασή του και ο τεχνικός διευθυντής του ΠΑΟΚ, Γιώργος Γεωργιάδης: «Ήταν εύκολο και για μένα και για τους προπονητές. Είχαμε γνώση, ξέραμε τις ικανότητές του, μιλήσαμε και με ανθρώπους του Αστέρα και έτσι καταλήξαμε στον Χακόμπο. Για αυτό και είμαι σίγουρος για την επιλογή μας», τόνισε.


sport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου