Κυριακή 2 Σεπτεμβρίου 2012

Άννα Βίσση : Πριν 10 χρόνια ήμουν υστερική και δεν ήμουν ευτυχισμένη!

Άννα Βίσση : Πριν 10 χρόνια ήμουν υστερική και δεν ήμουν ευτυχισμένη!Μια εκ βαθέων εξομολόγηση έκανε η δημοφιλής τραγουδίστρια Άννα Βίσση σε συνέντευξη της στη Νέα Τηλεόραση Κρήτης δηλώνοντας πως πριν μια δεκαετία ήταν υστερική και όχι ευτυχισμένη. Ο λόγος ήταν...


πως προσπαθούσε απεγνωσμένα να χάσει κιλά και να παραμείνει αδύνατη. Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε "Δεν κάνω κάποια παραπάνω προσπάθεια για το τι είμαι και τι δείχνω από ό,τι κάνει κάθε γυναίκα που σέβεται το κορμί της, τον εαυτό της, το πρόσωπό της...Προσέχω τη διατροφή μου, αλλά έχω φύγει λίγο από την υστερία που είχα πριν από 10 χρόνια. Πριν 10 χρόνια ήμουν πολύ υστερική. Και δεν ήμουν και ευτυχισμένη" ενώ συμπλήρωσε "Είχα αποκτήσει κάποια πρότυπα που ήταν δύσκολο να κατακτήσεις. Ήθελε πολλές θυσίες. Τώρα πια, κοιτάω να είμαι ευτυχισμένη και χαρούμενη. Να τρώω σωστά και να προσέχω την υγεία μου".
athensbar.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου