Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2012

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ: ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΑΙΣΘΗΤΗ, ΕΧΩ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑ!

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ: ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΑΙΣΘΗΤΗ, ΕΧΩ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑ!Η γνωστή παρουσιάστρια έδωσε συνέντευξη στο περιοδικό "Forma" και αποκάλυψε πως εδώ και λίγο καιρό έχει ξεκινήσει ψυχοθεραπεία για να βρει τον ευατό της ενώ περιέγραψε τον ιδανικό άνδρα....



"Είμαι πολύ ευαίσθητη, το οποίο θεωρώ ότι είναι και θετικό και αρνητικό χαρακτηριστικό μου. Γενικά, δεν έχω μάθει να προστατεύομαι πολύ και είμαι αρκετά αφελής. Έχω κλάψει πολλές ώρες, έχω κλειστεί στον εαυτό μου, αλλά έχω γίνει και πιο σκληρή με ανθρώπους και καταστάσεις αναγκαστικά. (…) Δεν μετανιώνω ούτε για τα λάθη ούτε για τις επιλογές μου. Απλώς, επειδή ενθουσιάζομαι πολύ εύκολα, είναι φορές που διαχειρίζομαι τις καταστάσεις λίγο επιπόλαια, με αποτέλεσμα να μην εξελίσσονται πάντα όπως θα ήθελα. Αν λοιπόν μπορούσα να γυρίσω τον χρόνο πίσω, το μόνο που ίσως θα έκανα είναι να τις διαχειριστώ λίγο διαφορετικά" ενώ ο ιδανικός άνδρας για την Κατερίνα Καινούργιου είναι κάπως έτσι "Θέλω να είναι ώριμος και κατασταλαγμένος. Δεν είναι όμως ότι αναζητώ κάτι συγκεκριμένο. Μου φτάνει απλώς να με γοητεύσει, να με κερδίσει και να με κάνει να τον ερωτευτώ. Ο έρωτας για μένα είναι πηγή ζωής και μόνο μέσα απ' αυτόν ζω και μπορώ να είμαι καλά"
athensbar.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου