Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2012

Σκότωσε το μώρο της επειδή ήταν «ο διάβολος»!

Μία μητέρα, η 30χρονη Talae Akei Thomas από το Plant City της Φλόριδα κατέθεσε στο δικαστήριο πως έπνιξε το πέντε εβδομάδων αγοράκι της επειδή πίστευε πως «ήταν ο διάβολος».

Αρχικά, και σύμφωνα με κατάθεσή της στην αστυνομία, την οποία δημοσίευσε το πρακτορείο Associated Press, η μητέρα υποστήριξε πως το δικό της μωρό πέθανε στο νοσοκομείο (λίγο μετά τη γέννησή του) και ότι αυτό που πήρε σπίτι ήταν ο διάβολος.

«Το μωρό μου πέθανε πριν από πέντε εβδομάδες στο νοσοκομείο. Μαζί μου στο σπίτι πήρα τον διάβολο. Το δικό μου (παιδί) πέθανε στο νοσοκομείο λίγο αφού του είχαν κάνει τεχνητή αναπνοή. Το μωρό (που πήρα σπίτι) άρχισε να μου μιλάει και ήξερα πως ήταν ο διάβολος, οπότε το σκότωσα. Έπνιξα τον διάβολο που είχε μπει μέσα στο μωρό μου» ήταν τα όσα είπε στην κατάθεσή της.

Η Thomas συνελήφθη στα μέσα Νοεμβρίου όταν η αστυνομία την βρήκε ξαπλωμένη σε μια διαχωριστική νησίδα και εκείνη τους είπε ότι είχε χάσει το μωρό της. Κατόπιν, διεξήγαγαν έρευνες στο σπίτι της και βρήκαν το μόλις πέντε εβδομάδων μωρό να επιπλέει μέσα στην μπανιέρα.

Η Thomas κατηγορείται για φόνο πρώτου βαθμού και κακοποίηση ανηλίκου.

Κατά την οικογένειά της, μέλη της οποίας μίλησαν στο Associated Press, έχει συχνά παραισθήσεις και πριν από τέσσερα χρόνια πέρασε μία οξεία νευρική κρίση, όμως ήταν μία γυναίκα που περίμενε με ανυπομονησία την γέννηση του παιδιού της.

protothema

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου