Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2012

Γράμματα στην τρόικα!

 Επτά πολίτες μεταφέρουν στους Πολ Τόμσεν, Κλάους Μαζούχ και Ματίας Μορς τις αγωνίες και τα αδιέξοδά τους...







ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΔΕΝΤΑΚΗΣ - ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ, ΗΘΟΠΟΙΟΣ

Τα καταφέρνετε τέλεια! Μας εξαθλιώνετε



«Αγαπητοί κύριοι. Θέλω να σας εκφράσω τον θαυμασμό μου για την εξαιρετική δουλειά που κάνετε. Ξέρω πως είστε υπάλληλοι και βρίσκεστε σε υπηρεσία. Ξέρω επίσης πως δεν είστε ανόητοι, αλλά λειτουργείτε με σχέδιο και πρόγραμμα. Θα ήθελα, λοιπόν, να σας συγχαρώ για τα αποτελέσματα της κοπιαστικής δουλειά σας. Τα καταφέρνετε τέλεια! Εξαθλιώνετε έναν λαό, νεκρώνετε μια οικονομία. Πείτε στα εγχώρια και ξένα αφεντικά σας, πως εσείς και οι Ελληνες κυβερνώντες συνεργάτες σας είσαστε άξιοι! Πείτε στα αφεντικά σας πως έρχεται η ώρα που θα μπορούν να αγοράσουν όλα τα -"πολύτιμα φιλέτα" αυτής της χώρας σε εξευτελιστική τιμή και πως εμείς σε λίγα χρόνια θα είμαστε επαρκώς απελπισμένοι ώστε να δουλέψουμε για λογαριασμό τους με 200 ευρώ τον μήνα. Τέλος πείτε τους πως στη ζωή υπάρχουν και απρόβλεπτες εξελίξεις, πως οι λαοί κάποια στιγμή εξαγριώνονται και επαναστατούν. Δεν το λέω εγώ, η Ιστορία το λέει...».



ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΑΡΟΛΙΑΣ - ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ

Σας προσκαλώ στην πραγματικότητα που ζω...



«Σας στέλνω αυτή την επιστολή για να σας προσκαλέσω να ζήσετε λίγο καιρό τη δική μου πραγματικότητα. Μια πραγματικότητα που περιλαμβάνει μισθούς στο όριο της φτώχειας, φορολογία που δεν μπορώ να πληρώσω και ανύπαρκτες κοινωνικές υπηρεσίες. Αν τα καταφέρνατε εσείς να επιζήσετε, τότε ίσως με πείθατε για τις προθέσεις σας.



ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΔΕΝΤΑΚΗΣ - ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ, ΗΘΟΠΟΙΟΣ



Νομίζω, όμως, ότι στόχος σας δεν είναι το νοικοκύρεμα της οικονομίας μας, αλλά η πτώση του βιοτικού επιπέδου των Ελλήνων σε επίπεδα Βουλγαρίας. Ο λόγος είναι ότι χρειάζονται φτηνά εργατικά χέρια στην Ευρώπη. Μπορεί να υπάρχουν και άλλοι λόγοι, αλλά τώρα δεν μπορώ να τους φανταστώ.



Μεταξύ των καθηκόντων σας είναι και να βλέπετε τις επιπτώσεις από τις αποφάσεις που λαμβάνετε. Πριν φτάσετε να βάλετε χέρι σε μισθούς, συντάξεις και όρια ηλικίας συνταξιοδότησης σκεφτήκατε ποτέ να βρείτε χρήματα από άλλους εναλλακτικούς τρόπους που να μην εξαθλιώνουν τους πολίτες;



ΑΣΗΜΙΝΑ ΜΑΝΑΓΛΙΩΤΗ - ΑΝΕΡΓΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ



Αυτός είναι ακόμα ένας λόγος που με κάνει να υποπτεύομαι ακόμα περισσότερο ότι η αποστολή σας είναι διαφορετική».



ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΜΠΥΡΟΓΛΟΥ - ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ

Δεν αισθάνομαι ότι τα λόγια μου θα σας συγκινήσουν



«Είμαι στη δύση της ζωής μου και με κατέχει τρόμος για όλα αυτά που γίνονται γύρω μας. Τα Ταμεία πτώχευσαν, το κράτος κατέρρευσε, οι νέοι απορούν και οι αξίες δεν έχουν πια θέση πουθενά. Το μέλλον είναι αβέβαιο για όλους. Ο σώζων εαυτόν σωθήτω. Ετσι έπρεπε να γίνει; Δεν νομίζω?



ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΜΠΥΡΟΓΛΟΥ - ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ



Για τον ελληνικό λαό σήμερα είστε το 4ο Ράιχ. Ο φτωχός εξαθλιώνεται, η μεσαία τάξη ισοπεδώθηκε, μένουν μόνο πλούσιοι και φτωχοί με τεράστιο χάσμα ανάμεσά τους. Κι, όμως, κύριοι, αληθινός αριστοκράτης είναι ο άνθρωπος της δουλειάς. Αυτός που εσείς καταστρέφετε. Δεν αισθάνομαι ότι τα λόγια μου θα σας συγκινήσουν. Η κοινωνία που φτιάχνετε είναι μια κοινωνία διαφθοράς, χωρίς ανθρωπισμό, όπου θα επιπλέουν οι φελλοί και οι ανέντιμοι. Είστε υπεύθυνοι για την παγκόσμια δικτατορία που κυβερνά σήμερα.



Αφήσατε τον κόσμο να πεθαίνει χωρίς γιατρούς. Ανθρωποι που δουλέψανε 40 χρόνια ζητιανεύουν. Υστερα από τόσες θυσίες και περικοπές είμαι υπό την κηδεμονία των παιδιών μου που αδυνατούν να αντεπεξέλθουν στα βασικά. Σας ρωτώ πώς θα ζήσουμε; Αλλά η ευθύνη ανήκει στους κυβερνώντες».



ΕΛΕΝΗ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΥ - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ



ΑΣΗΜΙΝΑ ΜΑΝΑΓΛΙΩΤΗ - ΑΝΕΡΓΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ

Νιώθω απελπισία εδώ και 548 μέρες



«Κύριοι της τρόικας. Γράφω αυτό το γράμμα προκειμένου να σας ενημερώσω για κάποια ζητήματα που πιθανόν σας διαφεύγουν.



Αρχικά θα ήθελα να τονίσω προς πληροφόρησή σας πως αυτός ο τόπος, που εδώ και δύο χρόνια προσεγγίζετε μόνο με αριθμητικές τιμές και νομισματικά σύμβολα, απαρτίζεται κι από ανθρώπους.



ΖΩΗ ΦΛΩΡΟΥ - ΝΟΣΗΛΕΥΤΡΙΑ ΣΤΟ ΛΑΪΚΟ



Οι άνθρωποι αυτοί χάνουν την πίστη τους καθημερινά. Σας διαβεβαιώνω πως δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο από έναν ηθικά χρεοκοπημένο λαό. Αυτή είναι η κρίση που πλήττει καθημερινά την πατρίδα μου. Βαθύτατα ηθική. Αραγε μέτρα υπάρχουν για τέτοιου είδους κρίση;



Αν πάλι σας φαίνονται πολύ δραματικά όλα αυτά, μπορώ να σας μιλήσω κι εγώ με αριθμούς περιγράφοντας τη δική μου κρίση. Είμαι 25 ετών, άνεργη εδώ και 1,5 χρόνο. Εδώ και 548 μέρες αισθάνομαι κυρίως απελπισία. 13.152 ώρες έχουν παρέλθει χωρίς νόημα στην πιο παραγωγική φάση της ζωής μου. Σε κάποιες από αυτές τις ώρες έχω κάνει ζοφερά σενάρια, στις περισσότερες όμως είπα θα προσπαθήσω...



ΟΔ. ΤΣΑΓΚΑΡΑΚΗΣ - ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΣ



Σε ποιον να επιρρίψω ευθύνες; Σε εσάς; Στις εκάστοτε πολιτικές ηγεσίες; Στον ίδιο μου τον εαυτό που ακόμα πιστεύω πως μπορώ να στηρίξω τα όνειρά μου σε αυτήν τη χώρα; Θα ήθελα απλώς να γνωρίζετε...».



ΟΔ. ΤΣΑΓΚΑΡΑΚΗΣ - ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΣ

Οι μελλοθάνατοι θα συμφωνούσαν, αν...



«Κύριοι, δεν θα κρίνω τις επαγγελματικές σας ικανότητές, αφού δεν είμαι οικονομολόγος, αλλά θα επικρίνω τη στάση σας απέναντι στον μέσο Ελληνα φορολογούμενο: ενώ ζητάτε μειώσεις μισθών, συντάξεων, απολύσεις και περικοπές κοινωνικών επιδομάτων, δεν ζητάτε με την ίδια επιμονή και την είσπραξη μεγαλοφειλών. Γνωρίζετε ασφαλώς ότι, πέρα από την αμφιλεγόμενη λίστα Λαγκάρντ, κυκλοφορεί μια νόμιμη λίστα 4.152 ονομάτων με ληξιπρόθεσμες οφειλές ύψους 14 δισ. 857 εκ. ευρώ. Η κυβέρνηση, με τη σύμπραξη και τη συνενοχή σύσσωμης της αντιπολίτευσης, αδιαφορεί για την είσπραξη των οφειλών αυτών, την ώρα που εξοντώνει τον μικροφειλέτη, συμπολίτες μας λιμοκτονούν και οδηγούνται στην αυτοκτονία. Τηρούν πιστά το ''do ut des'' των Ρωμαίων, δηλ. ''δίνω για να δίνεις'', ό,τι αποκαλύπτει διαχρονικά το άθλιο πολιτικό και οικονομικό αλισβερίσι. Μπορείτε να επιβάλετε την είσπραξη των οφειλών αυτών ως όρο για την εκταμίευση της επόμενης ή μεθεπόμενης δόσης; Οι μελλοθάνατοι θα χαιρέτιζαν μια τέτοια απόφαση».



ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΑΡΟΛΙΑΣ - ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ



ΕΛΕΝΗ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΥ - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ

Να συστηθώ: είμαι άνθρωπος και όχι αριθμός



«Εκτός από αριθμός στα έγγραφα και στους υπολογισμούς σας, είμαι άνθρωπος. Με ζωή που έχετε καταντήσει αβίωτη.



Είμαι εκπαιδευτικός και έχω απέναντί μου άλλους ανθρώπους, τους μαθητές μου. Προσπαθώ να τους δίνω τις γνώσεις που πρέπει να πάρουν και παράλληλα να φροντίζω για την ασφάλεια και την κοινωνική τους ανάπτυξη, να τους περιποιούμαι όταν χτυπούν, να σκουπίζω τα δάκρυά τους όταν κλαίνε, να αφουγκράζομαι τις ανησυχίες και τους φόβους τους. Κι όλα αυτά μέσα σε σχολεία που καταρρέουν και γίνονται απρόσωπα κι απάνθρωπα μέσα σε μια διαλυμένη κοινωνία, σύμφωνα με τις δικές σας επιταγές.



Ταυτόχρονα είμαι και άνθρωπος που δεν του αξίζει να πεινάσει, που κρυώνει και δεν μπορεί να ζεσταθεί, που αρρωσταίνει και χάνει την περίθαλψή του, γονιός που δεν βλέπει ελπίδα για το αύριο του παιδιού του, πολίτης που βλέπει τη χώρα του να καταστρέφεται.



Αυτό μόνο θέλω. Να σας συστηθώ. Είμαι ΑΝΘΡΩΠΟΣ και θέλω να ζήσω με αξιοπρέπεια».



ΖΩΗ ΦΛΩΡΟΥ - ΝΟΣΗΛΕΥΤΡΙΑ ΣΤΟ ΛΑΪΚΟ

Ευρώπη... με σκοτώνεις



«Κοιμήθηκα και ξύπνησα σε ένα άλλον κόσμο. Σε έναν κόσμο γεμάτο ανασφάλεια, φόβο, άγχος και καθόλου περήφανο. Δεν ξέρω από πολιτική, ούτε οικονομικά. Δεν προλάβαινα, χαμένη στις βάρδιες του νοσοκομείου, στο μεγάλωμα των παιδιών και στις δουλειές του σπιτιού, να ασχοληθώ με αυτά. Αλλωστε ?όλα καλά? έλεγαν οι ηγεσίες μας. Ξέρω όμως από πόνο, αρρώστια, θάνατο, χαμόγελο, αγάπη, ευχαριστώ και αγκαλιά. Δεν ξέρω αν ο προϋπολογισμός ισοσκελίζεται. Ξέρω ότι η κόρη μου λατρεύει τη μουσική. Πώς να της πω ότι δεν μπορεί να συνεχίσει τα μαθήματα κιθάρας; Θα της τσακίσω την ψυχή. Ξέρω ότι ο γιος μου δεν θα βρει δουλειά. Πώς να του πω να μείνει εδώ και να απελπίζεται κάθε μέρα;



Το χαμόγελό μου είναι οι ασθενείς μου. Πώς να τους πω ότι δεν έχουμε φάρμακα; Τους τσακίζω την ελπίδα. Πώς να τους πω ότι τα υλικά είναι φθηνά και ακατάλληλα; Τι να πω στους συναδέλφους μου που τρέχουν ανάμεσα στα ράντσα για εξήντα αρρώστους; Υπομονή μέχρι τα 70; Τι να πω σε αυτούς που κοιμούνται στο πεζοδρόμιο; Εχουνε πληγές στα πόδια και ζητούν ένα ευρώ. Ντρέπομαι. Εσείς; Λέω να πάω μια βόλτα. Σκυφτά κεφάλια, μαγαζιά έρημα, με λουκέτα. Από πού να γαντζωθώ; Γαντζώθηκα από σένα Ευρώπη της αλληλεγγύης. Περιμένω να σε δω, όχι με αυτή την πολιτική. Είμαι σίγουρη πως υπάρχει κι άλλη. Αυτή η πολιτική με σκοτώνει Ευρώπη».
to=potistiri

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου