Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2012

Σπάνιο video: “Σήκω χόρεψε κουκλί μου” από Danny Kaye, Harry Bellafonte και Νανά Μούσχουρη

Ε, λοιπόν, ναι! Το παλιό λαϊκό τραγούδι «Σήκω χόρεψε κουκλί μου», σε στίχους και μουσική Στέλιου Καζαντζίδη δεν τραγουδήθηκε μόνο από τον ίδιο. Αγαπήθηκε από ολόκληρο τον κόσμο. Κι εννοούμε φυσικά… παγκόσμια!


Στο βίντεο που ανακαλύψαμε σήμερα μπορείτε να απολαύσετε πώς το ερμηνεύουν τρεις μεγάλοι καλλιτέχνες : ο Danny Kaye, ο Harry Bellafonte και η Νανά Μούσχουρη! Εμφανίστηκαν μαζί στο Danny’s Show το 1966 για να χαρίσουν στο κοινό ένα σπάνιο ντοκουμέντο. Αποδεικνύοντας πως η μουσική μας ενώνει.
Απολαύστε τους!
Για την ιστορία να πούμε ότι, το «Σήκω χόρεψε κουκλί μου» ηχογραφήθηκε στις 15 Σεπτεμβρίου 1961, περιέχεται σε έναν μικρό δίσκο με 8 συνθέσεις του Καζαντζίδη, με τη Μαρινέλλα στη β’ φωνή. Τα υπόλοιπα τραγούδια είναι τα εξής :
Α’ ΠΛΕΥΡΑ
1) Φεύγω με πίκρα στα ξένα
2) Αυτή η νύχτα μένει
3) Απόκληρος της κοινωνίας
4) Μαντουμπάλα
Β’ ΠΛΕΥΡΑ
1) Τώρα που φεύγω απ’ τη ζωή
2) Είσαι η ζωή μου
3) Ας είχα την υγειά μου
4) Σήκω χόρεψε κουκλί μου
Το 45άρι αυτό, το οποίο παρέμεινε δυσεύρετο επί σειρά ετών, κυκλοφόρησε το 2000 σε cd single.
Ακούστε και την πρώτη εκτέλεση από τον ίδιο το δημιουργό του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου