Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2012

Τζούλια Αλεξανδράτου: Όλη η αλήθεια για τις σχέσεις της με την οικογένειά της

Τα χίλια μύρια έχουν ακουστεί όλα αυτά τα χρόνια για την.. οικογένεια Αλεξανδράτου. Γκρίνιες και τσακωμοί στα τηλεοπτικά παράθυρα, πριν από μερικά χρόνια, αποτελούσαν καθημερινό φαινόμενο.

Το άτακτο κορίτσι που ακούει στο όνομα "Τζούλια" έχει καταφέρει να δημιουργήσει αρκετά προβλήματα στους οικείους της ανθρώπους. Οι επιλογές της ήταν αυτές που έκαναν την οικογένεια να ψυχρανθεί Ποιά είναι η κατάσταση όμως σήμερα; Μιλάει με τους γονείς της και την αδερφή της Άρτεμη; Η ίδια δίνει απαντήσεις!

"Με την αδερφή μου και τον πατέρα μου είμαστε ψυχραμένοι τα τελευταία χρόνια με όλα αυτά που έγιναν και δε θα ήθελε να πω κάτι περισσότερο. Με την μητέρα μου όμως έχουμε άριστες σχέσεις. Επίσης θα ήθελα να προσθέσω ότι έχω κρατήσει και σχέσεις με το νησί της Χίου που η γιαγιά μου έχει μια σειρά πολυτελών δωματίων και υπάρχει εισόδημα και καλή επικοινωνία και εκεί με την οικογένεια μου", δήλωσε στην εφημερίδα "News".

Πώς αισθάνεται η ίδια, έπειτα από την απόφασή της, να αφήσει τα πάντα στην Ελλάδα και να μείνει μόνιμα στο εξωτερικό;

"Εγώ σαν Τζούλια απλά νιώθω γεμάτη, Έχω βγάλει πολλά χρήματα και έκανα όλα αυτά που ήθελα. Έτυχε να πέσω πάνω στην κρίση και έριξα το κασέ μου σε εμφανίσεις που κάνω. Είμαι γνώστης όλων όσων γίνονται γύρω μου και δεν επιλέγω τυχαία να φύγω από την χώρα μου και να ζήσω στο εξωτερικό", κατέληξε.

Πηγή: radar.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου