Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2012

Πάολα: «Στην επόμενη αφίσα μου μπορεί να εμφανιστώ με κόκκαλο στο στόμα»

paola1Η δημοφιλής τραγουδίστρια έδωσε μία ξεχωριστή συνέντευξη, όπου σχολίασε τα πάντα…ακόμα και τα ανέκδοτα που κυκλοφορούν για εκείνη!


Η Πάολα είναι μια τραγουδίστρια που έχει μάθει να τα κάνει όλα με πάθος, χιούμορ κι ειλικρίνεια. Έτσι ήταν και στην τελευταία της συνέντευξη, στο queen.gr, όπου κλήθηκε να σχολιάσει την φετινή της συνεργασία, την σχέση της με την κόρη της, τις καλές και κακές κριτικές που δέχεται κατά καιρούς, καθώς και τα ανέκδοτα που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο για εκείνη.
Αρχικά, αναφέρθηκε στην επιτυχία που βιώνει την τελευταία περίοδο, λέγοντας ότι δεν έγινε ξαφνικά όλο αυτό. «Το σχετικά γρήγορα δεν είναι και πολύ αλήθεια γιατί δουλεύω από πιτσιρίκα και νομίζω ότι κάποια στιγμή, μια και δίνω όλο μου το είναι στον κόσμο, κατάλαβα πως αυτό αποδίδει.» Συνεχίζοντας να σχολιάζει την επαγγελματική της ζωή, χαρακτήρισε τον εαυτό της «λαϊκό άνθρωπο και λαϊκή τραγουδίστρια». Μάλιστα, ένας από τους σημαντικότερους Έλληνες καλλιτέχνες, ο Σταμάτης Κραουνάκης την είχε χαρακτηρίσει ως την συγκλονιστικότερη λαϊκή φωνή των ημερών μας. Η ίδια πώς απαντά σε αυτό? «Σίγουρα με κολακεύουν και νιώθω όμορφα όταν ακούω τέτοια λόγια και ειδικά από αυτόν τον άνθρωπο που είναι και ιδιαίτερος καλλιτέχνης και τον εκτιμώ. Δέχομαι όμως και τα αρνητικά σχόλια, αν είναι αληθινά και όχι από κάποιον που έχει προσωπικό πρόβλημα μαζί μου.»
Εξομολογήθηκε ότι δεν την επηρεάζουν πολύ τα αρνητικά σχόλια, και μάλιστα κάποια τα αντιμετωπίζει με αυτοσαρκασμό. Δεν γνωρίζει ακριβώς τι είδους ανέκδοτα κυκλοφορούν για εκείνη στο διαδίκτυο, αφού δεν έχει ούτε facebook ούτε twitter για να τα διαβάσει. Ξέρει όμως ότι την συγκρίνουν… με ένα συγκεκριμένο ζώο : «Ξέρω για τι πράγμα μιλάνε. Μιλάνε για το ζωάκι, που είναι ο καλύτερος φίλος του άνθρωπου και ειλικρινά δεν το καταλαβαίνω, αλλά ούτε έχω και περιέργεια, ούτε και που με νοιάζει. Τι να πω, εντάξει, ίσως στην επομένη αφίσα να είμαι με ένα κόκκαλο στο στόμα.»
Στη συνέχεια μίλησε για την κόρη της, με την οποία έχουν το ίδιο όνομα, και τις δυσκολίες που πέρασε για να την μεγαλώσει, αφού έμεινε έγκυος στα 17 της. Παρ’ όλα αυτά, δεν μετανιώνει φυσικά, αφού όπως λέει πολύ χαρακτηριστικά «Γνώρισα τον άντρα μου και την πάτησα μαζί του! Ούτε εγώ πίστευα ότι θα έκανα τόσο γρήγορα παιδί. Με βοήθησε πολύ η μαμά μου. Ήταν σαν να ξαναγέννησε εκείνη!»
Τέλος, αποκάλυψε ότι της είχαν κάνει πρόταση να συμμετάσχει στο Dancing with the stars, όμως δεν δέχτηκε. «Με κάλεσαν, αλλά δεν θα μπορούσα γιατί έλειπα Αμερική. Αν και μου αρέσει πολύ ο χορός, δεν θα είχα πρόβλημα να πάω και χωρίς χρήματα εννοείται αν είναι για καλό σκοπό, αλλά δεν θέλω να είμαι συνεχώς στην τηλεόραση, γιατί δεν είναι μόνο η μία φορά τη βδομάδα είναι και η καθημερινή αναπαραγωγή. Έπειτα είναι και οι πρόβες και εγώ είμαι τρομερά τεμπέλα.»

 tralala.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου