Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2012

Άλλαξε το ντίζελ την άποψή σας για τα πολυμορφικά αυτοκίνητα;






Απέκτησαν τα πολυμορφικά νόημα με την απελευθέρωση των ντίζελ κινητήρων; Εσείς βρίσκετε τώρα το συνδυασμό τους με έναν ροπάτο κινητήρα έναν καλό λόγο για αγορά; Τι λέτε;
Τα MPV στην Ελλάδα δεν έκαναν ποτέ τα νούμερα που πετυχαίνουν στην υπόλοιπη Ευρώπη. Και όχι άδικα αφού η κατηγορία έκανε την εμφάνισή της στην ελληνική αγορά με μία σημαντική έλλειψη: έναν κινητήρα που να ταιριάζει στο χαρακτήρα τους.

Όσο καιρό το ντίζελ ήταν απαγορευμένος καρπός στις δύο μεγάλες πόλεις, τα MPV εισάγονταν με κινητήρες που δεν ταίριαζαν καθόλου με τον χαρακτήρα τους. Ένας βενζινοκινητήρας με απόδοση που δίνει έμφαση στην ισχύ και όχι στη ροπή μπορεί να ταιριάζει σε ένα μικρομεσαίο ή μεσαίο μοντέλο και να του δίνει και μία σπορ έμφαση. Σε έναν ανθρωπο-μεταφορέα όμως είναι κουραστικός, καίει πολύ και λαχανιάζει συχνά. 

Τα τούρμπο μοτέρ έβαλαν λίγη ροπή στην εξίσωση αλλά και πάλι τα MPV, βαριά αυτοκίνητα γαρ, έκαναν τους κινητήρες αυτούς να καίνε αρκετά παραπάνω απ’ότι στα άλλα οικογενειακά. Η υπόλοιπη Ευρώπη εν τω μεταξύ είχε ερωτευτεί για τα καλά την κατηγορία. Το MPV είναι ακόμη σήμερα το βασικό οικογενειακό αυτοκίνητο των ανθρώπων των προαστίων. Με 5, 6 ή 7 θέσεις το MPV αποτελεί το πρώτο αυτοκίνητο, τον εργάτη και ταξιδευτή κάθε σπιτιού. 

Και γιατί όχι, αφού η Ευρώπη γνώρισε το MPV βασικά με κινητήρες ντίζελ που κινούσαν εύκολα και οικονομικά τα μεγάλα αυτά αυτοκίνητα. Στην Ελλάδα άργησε να έρθει το ντίζελ και έτσι σήμερα το MPV έχει περισσότερες αντιπάθειες παρά συμπάθειες. Για πολλούς δυστυχώς, η ευκαιρία να δουν το MPV με καλό μάτι χάθηκε στην πρώτη λανθασμένη εντύπωση που πήραν από την έλλειψη του σωστού μοτέρ.

Τώρα όμως το σωστό μοτέρ υπάρχει. Και η κατηγορία βρίσκεται σε καλύτερά της. Και αν το ντίζελ φέρνει τα MPV ξανά στα πράγματα, η συγκυρία είναι άριστη αφού αυτή τη στιγμή η κατηγορία επωφελείται και από τα ροπάτα βενζινοκίνητα τούρμπο μοτέρ. Έτσι μπορεί το ντίζελ να σταθεί μόνο η αφορμή για να ξαναδεί κανείς από την αρχή την κατηγορία. Να κοιτάξει γιατί οι ευρωπαίοι την έχουν σε τέτοια εκτίμηση και να ανακαλύψει από την αρχή τι θα πει αυτοκίνητο σήμερα.


Εσείς; Ήταν η έλλειψη σωστού κινητήρα λόγος απόρριψης των MPV; Τα έχετε ξαναδεί τώρα που το ντίζελ σας ταιριάζει γάντι; Έχετε σκεφτεί γιατί «έξω» κάνουν θραύση; Και τελικά έχετε αναθεωρήσει την άποψή σας για την κατηγορία; Τι λέτε;  
autotriti.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου