Αληθινή ληστεία έγινε διαφημιστικό
Πηγη: enikos.gr
Στόχος ήταν η επικοινωνία των εκπτώσεων. Στα ασπρόμαυρα πλάνα του υλικού, φαίνεται μια ομάδα νεαρών η οποία σπάει τη βιτρίνα, μπαίνει στο κατάστημα και το λεηλατεί. «Δεν υπάρχει λόγος να σπάσεις τη βιτρίνα. Απλά μπες! Εκπτώσεις ως 40%», λέει το μήνυμα που έχει προστεθεί στις εικόνες.
Καθώς οι ληστές αδειάζουν το κατάστημα, στην εικόνα εμφανίζονται οι λέξεις «Jeans. Shorts. Polos», περιγράφοντας την ποικιλία των εκπτώσεων. Η διαφήμιση κλείνει με το μήνυμα «Βιαστείτε! Υπάρχουν άνθρωποι που κάνουν τρελά πράγματα για τα Reserva».
Την ιδέα είχε ο ιδρυτής και δημιουργικός διευθυντής της Reserva, Rony Meisler, ο οποίος, κάνοντας πράξη το ρητό που λέει «όταν η ζωή σου δίνει λεμόνια, φτιάξε λεμονάδα», ονόμασε το σποτ «Limonada».
Καθώς οι ληστές αδειάζουν το κατάστημα, στην εικόνα εμφανίζονται οι λέξεις «Jeans. Shorts. Polos», περιγράφοντας την ποικιλία των εκπτώσεων. Η διαφήμιση κλείνει με το μήνυμα «Βιαστείτε! Υπάρχουν άνθρωποι που κάνουν τρελά πράγματα για τα Reserva».
Την ιδέα είχε ο ιδρυτής και δημιουργικός διευθυντής της Reserva, Rony Meisler, ο οποίος, κάνοντας πράξη το ρητό που λέει «όταν η ζωή σου δίνει λεμόνια, φτιάξε λεμονάδα», ονόμασε το σποτ «Limonada».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου