Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2013

Όσκαρ Πιστόριους: «Πυροβόλησα το μωρό μου, Θεέ μου δεν θέλω να ζήσω άλλο»

Όσο περνούν οι μέρες, τόσο μεγαλύτερες και πιο..
σοκαριστικές είναι οι αποκαλύψεις που βλέπουν το φως της δημοσιότητας μετά τη δολοφονία της συντρόφου του Όσκαρ Πιστόριους.
Σύμφωνα με βρετανική εφημερίδα ο διάσημος παραολυμπιονίκης δευτερόλεπτα αφότου είχε χάσει τη ζωή της η αγαπημένη του, τηλεφώνησε με τον φίλο του, τον αθλητή Τζάστιν Ντιβάρις λέγοντάς του σοκαρισμένος για ό,τι είχε προηγηθεί: «Σκότωσα το μωρό μου. Ας με πάρει τώρα και εμένα ο Θεός».

Από όσα μεταφέρει με τα λεγόμενά του στην εφημερίδα ο φίλος του Πιστόριους, φαίνεται σαν να ενισχύεται ο αρχικός ισχυρισμός του διάσημου αθλητή, ότι δηλαδή πυροβόλησε κατά λάθος τη σύντροφό του. «Τζάστιν σκότωσα το μωρό μου'. Τον ρώτησα τι εννοεί και μου απάντησε' Πυροβόλησα την Ρίβα. Ήταν ατύχημα.

Δεν θέλω να ζήσω άλλο πια. Τώρα μπορεί να με πάρει και εμένα ο Θεός» είναι η συνομιλία που ο φίλος του Πιστόριους ισχυρίζεται πως είχαν λίγα λεπτά μετά το φονικό.

Σύμφωνα πάντα με τον Τζάστιν, όταν ο ίδιος έφτασε στο σπίτι, είχε ήδη φτάσει και η Αστυνομία ενώ τονίζει πως είδε το άψυχο σώμα του μοντέλου σκεπασμένο με κουβέρτες και πετσέτες που ήταν φυσικά μέσα στο αίμα.
Πηγή: gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου