Όλα έχουν σχεδιαστεί για να θυμίζουν το τραγικό παρθενικό ταξίδι του Τιτανικού...
Ο Αυστραλός επιχειρηματίας είναι γνωστός για την προτίμηση που δείχνει σε τέτοια παράξενα εγχειρήματα. Παρότι είναι μεγάλος παίκτης στην εξορυκτική βιομηχανία, έχει στην κατοχή του γήπεδα γκολφ και τουριστικά θέρετρα. Στο παρελθόν, είχε “φλερτάρει” με την ιδέα της κατασκευής αεροσκαφών Zeppelin. Το πολυτελές lifestyle του περιλαμβάνει 100 αυτοκίνητα – αντίκες,150 άλογα κούρσας, 5 ιδιωτικά τζετ και μια μεγάλη συλλογή απολιθωμάτων δεινοσαύρων. - See more at: http://www.to-parakseno.gr/2013/02/blog-post_5172.html#sthash.nCowEtcj.dpuf
Πηγή: to-parakseno.gr/
Από τα πιάτα στο εστιατόριο της πρώτης τάξης έως την περίτεχνη κεντρική σκάλα, τα τουρκικά λουτρά, τα ρούχα εποχής στις ντουλάπες κάθε καμπίνας και την ειδική αίθουσα όπου οι άνδρες επιβάτες μπορούν να απολαύσουν το πούρο τους. Ο εκκεντρικός Αυστραλός επιχειρηματίας Clive Palmer, που χτίζει τον Τιτανικό ΙΙ και σχεδιάζει ήδη το πρώτο του ταξίδι, το 2016, ωστόσο, δεν θέλει να προκαλέσει την τύχη του.
Κατά την φαντασμαγορική παρουσίαση του υπό κατασκευή κρουαζιερόπλοιου, απέφυγε να δηλώσει ότι ο Τιτανικός ΙΙ είναι αβύθιστος, όπως πίστευαν οι δημιουργοί του προκατόχου του. “Κάθε πλοίο θα βυθιστεί εάν του ανοίξετε μια τρύπα”, αρκέστηκε να πει.
Το πλοίο που χτίζει ο Palmer είναι σχεδιασμένο ώστε τουλάχιστον εξωτερικά, να αποτελεί πιστό αντίγραφο του Τιτανικού. Στο εσωτερικό του, ωστόσο, έχουν γίνει σημαντικές διαφοροποιήσεις.
Το πλοίο τηρεί τους σύγχρονους κανόνες ασφαλείας και ευθυγραμμίζεται με τις πρακτικές της σύγχρονης ναυπηγικής. Και βέβαια, είναι εξοπλισμένο με ανέσεις που στερούνταν ο προκάτοχός του, πριν από 100 χρόνια, όπως είναι ο κλιματισμός και το ασύρματο ίντερνετ.
Παρά το τραγικό τέλος του Τιτανικού Ι, ήδη, 40.000 άτομα έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για το παρθενικό ταξίδι του Τιτανικού ΙΙ.
Ξέρουν, άλλωστε, ότι αυτή τη φορά, το πλοίο έχει αρκετές σωσίβιες λέμβους για κάθε επιβάτη, αλλά και περισσότερες σκάλες διαφυγής. Η φινλανδική εταιρεία που έχει αναλάβει το σχεδιασμό του, η Deltamarin, κάνει λόγο για το ασφαλέστερο κρουαζιερόπλοιο του κόσμου.
Οι τιμές των εισιτηρίων δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα, όμως, όπως συνέβη και στον πρώτο Τιτανικό, οι επιβάτες θα είναι χωρισμένοι σε τρεις θέσεις. Μάλιστα, οι επαφές ανάμεσα στους επιβάτες της τρίτης θέσης και τους... αριστοκράτες της πρώτης, αποθαρρύνονται!
Αυτό στο οποίο ο Palmer αρνείται να απαντήσει, είναι το πόσο κοστίζει το εκκεντρικό project του. “Δεν είναι ζήτημα χρημάτων. Έχω αρκετά χρήματα για να το φτιάξω, και μόνο αυτό έχει σημασία”, λέει.
Ο Αυστραλός επιχειρηματίας αυτοαποκαλείται δισεκατομμυριούχος, αν και το Forbes υπολογίζει την περιουσία του στα 795 εκατ. δολάρια.
Σε μία ακόμα ένδειξη των καιρών, ο Τιτανικός ΙΙ δεν κατασκευάζεται στα περίφημα ναυπηγεία του Μπέλφαστ, αλλά στο ναυπηγείο Jinling της Κίνας.
Ποιος είναι ο Clive Palmer
Κατά την φαντασμαγορική παρουσίαση του υπό κατασκευή κρουαζιερόπλοιου, απέφυγε να δηλώσει ότι ο Τιτανικός ΙΙ είναι αβύθιστος, όπως πίστευαν οι δημιουργοί του προκατόχου του. “Κάθε πλοίο θα βυθιστεί εάν του ανοίξετε μια τρύπα”, αρκέστηκε να πει.
Το πλοίο που χτίζει ο Palmer είναι σχεδιασμένο ώστε τουλάχιστον εξωτερικά, να αποτελεί πιστό αντίγραφο του Τιτανικού. Στο εσωτερικό του, ωστόσο, έχουν γίνει σημαντικές διαφοροποιήσεις.
Το πλοίο τηρεί τους σύγχρονους κανόνες ασφαλείας και ευθυγραμμίζεται με τις πρακτικές της σύγχρονης ναυπηγικής. Και βέβαια, είναι εξοπλισμένο με ανέσεις που στερούνταν ο προκάτοχός του, πριν από 100 χρόνια, όπως είναι ο κλιματισμός και το ασύρματο ίντερνετ.
Παρά το τραγικό τέλος του Τιτανικού Ι, ήδη, 40.000 άτομα έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για το παρθενικό ταξίδι του Τιτανικού ΙΙ.
Ξέρουν, άλλωστε, ότι αυτή τη φορά, το πλοίο έχει αρκετές σωσίβιες λέμβους για κάθε επιβάτη, αλλά και περισσότερες σκάλες διαφυγής. Η φινλανδική εταιρεία που έχει αναλάβει το σχεδιασμό του, η Deltamarin, κάνει λόγο για το ασφαλέστερο κρουαζιερόπλοιο του κόσμου.
Οι τιμές των εισιτηρίων δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα, όμως, όπως συνέβη και στον πρώτο Τιτανικό, οι επιβάτες θα είναι χωρισμένοι σε τρεις θέσεις. Μάλιστα, οι επαφές ανάμεσα στους επιβάτες της τρίτης θέσης και τους... αριστοκράτες της πρώτης, αποθαρρύνονται!
Αυτό στο οποίο ο Palmer αρνείται να απαντήσει, είναι το πόσο κοστίζει το εκκεντρικό project του. “Δεν είναι ζήτημα χρημάτων. Έχω αρκετά χρήματα για να το φτιάξω, και μόνο αυτό έχει σημασία”, λέει.
Ο Αυστραλός επιχειρηματίας αυτοαποκαλείται δισεκατομμυριούχος, αν και το Forbes υπολογίζει την περιουσία του στα 795 εκατ. δολάρια.
Σε μία ακόμα ένδειξη των καιρών, ο Τιτανικός ΙΙ δεν κατασκευάζεται στα περίφημα ναυπηγεία του Μπέλφαστ, αλλά στο ναυπηγείο Jinling της Κίνας.
Ποιος είναι ο Clive Palmer
Ο Αυστραλός επιχειρηματίας είναι γνωστός για την προτίμηση που δείχνει σε τέτοια παράξενα εγχειρήματα. Παρότι είναι μεγάλος παίκτης στην εξορυκτική βιομηχανία, έχει στην κατοχή του γήπεδα γκολφ και τουριστικά θέρετρα. Στο παρελθόν, είχε “φλερτάρει” με την ιδέα της κατασκευής αεροσκαφών Zeppelin. Το πολυτελές lifestyle του περιλαμβάνει 100 αυτοκίνητα – αντίκες,150 άλογα κούρσας, 5 ιδιωτικά τζετ και μια μεγάλη συλλογή απολιθωμάτων δεινοσαύρων. - See more at: http://www.to-parakseno.gr/2013/02/blog-post_5172.html#sthash.nCowEtcj.dpuf
Πηγή: to-parakseno.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου