Ένα ιδιαίτερα έξυπνο τρόπο βρήκε η NIVEA για να διαφημίσει το νέο αποσμητικό της εταιρείας.
Οι υπεύθυνοι έστησαν κυριολεκτικά έναν ολόκληρο μηχανισμό σε ένα αεροδρόμιο και περίμεναν τα «θύματα» που θα έρχονταν με τη βοήθεια των συνεργών τους.
Εκεί ξεκινούσε το «τεστ αντοχής» για τους ανυποψίαστους άνδρες και γυναίκες που στη συνέχεια έβλεπαν τον εαυτό τους να φιγουράρει σε εφημερίδες και τηλεοράσεις ως επικίνδυνος κακοποιός και άτομο που αναζητούσε η αστυνομία.
Τη... λύτρωση έδιναν δύο ηθοποιοί ντυμένοι αστυνομικοί, οι οποίοι αντί για χειροπέδες πρόσφεραν στα θύματα το νέο αποσμητικό.
to-periptero.com
Οι υπεύθυνοι έστησαν κυριολεκτικά έναν ολόκληρο μηχανισμό σε ένα αεροδρόμιο και περίμεναν τα «θύματα» που θα έρχονταν με τη βοήθεια των συνεργών τους.
Εκεί ξεκινούσε το «τεστ αντοχής» για τους ανυποψίαστους άνδρες και γυναίκες που στη συνέχεια έβλεπαν τον εαυτό τους να φιγουράρει σε εφημερίδες και τηλεοράσεις ως επικίνδυνος κακοποιός και άτομο που αναζητούσε η αστυνομία.
Τη... λύτρωση έδιναν δύο ηθοποιοί ντυμένοι αστυνομικοί, οι οποίοι αντί για χειροπέδες πρόσφεραν στα θύματα το νέο αποσμητικό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου