Παρασκευή 3 Μαΐου 2013

Audi TT RS plus (2013)

Audi TT RS plus (2013)Ισχυρότερος, ακόμα γρηγορότερα,δυναμικότερος: Νωρίς το 2012 θα δει την έναρξη του Audi TT RS συν. Αυτό το συμπαγές αθλητικό αυτοκίνητο, και στις εκδόσεις κουπέ και ανοικτών αυτοκινήτων, 


αντιπροσωπεύει έξω την επιβλητική απόδοσή του. Ο δύναμη-ωθημένος πέντα-κύλινδρός του τούρμπο παραδίδει 265 KW (360 HP), ικανοποιητικά για μια τοπ ταχύτητα 280 km/h (173.98 mph).Το 2.5λίτρο TFSI στο Audi TT RS συν είναι μια υψηλής απόδοσης μηχανή. Έναντι της μηχανής στην οποία είναι βασισμένο, αυτό η μονάδα άμεσος-εγχύσεων παραδίδει 15 KW (20 HP)περισσότερη δύναμη. Παράγει 465 NM(λίβρα-πόδια 342.97) της ροπής, 15 NM(λίβρα-πόδια 11.06) περισσότερο από πριν. Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν μεταξύ μιας χειρωνακτικής μετάδοσης και της επτά-ταχύτητας S έξι-ταχύτητας tronic με αστραπιαία gearshifts του. Η μετάδοση διπλός-συμπλεκτών έρχεται με μια λειτουργία ελέγχου έναρξης που βελτιστοποιεί την επιτάχυνση από μια μόνιμη έναρξη. Το μόνιμο σύστημα κίνησης όλος-ροδών quattro, που λειτουργεί με έναν συμπλέκτη πολυ-πιάτων,μεταφέρει τη δύναμη μηχανών στο δρόμο στο ανώτατο ύφος.Το Audi TT RS συν ενώνει τη δυναμική και την αποδοτικότητα με έναν εντυπωσιακότερο τρόπο. Ενάντια στο σκηνικό του χαρακτηριστικού της μηχανής πέντε-κυλίνδρων που βρυχαιται και που βρυχάται, το κουπέ με τους tronic καταπέλτες του S από ένα σταμάτημα σε 100 km/h (62.14mph) σε 4.1 δευτερόλεπτα (με τη χειρωνακτική μετάδοση: 4.3 δευτερόλεπτα). Το ανοικτό αυτοκίνητο ολοκληρώνει την ίδια άσκηση σε 4.2δευτερόλεπτα (με τη χειρωνακτική μετάδοση:4.4 δευτερόλεπτα). Η τοπ ταχύτητα περιορίζεται σε 280 km/h (173.98 mph) για όλες τις εκδόσεις του αυτοκινήτου. Το κουπέ με τις tronic χρήσεις του S ένας μέσος όρος ακριβώς 8.5 λίτρων των καυσίμων ανά 100 χλμ (27.67 ΗΠΑ mpg) το ανοικτό αυτοκίνητο χρησιμοποιεί 8.6 λίτρα ανά 100 χλμ (27.35 ΗΠΑ mpg).
Παράλληλα με τα πολυάριθμα μέτρα αποδοτικότητα-βελτίωσης, αυτοί οι τοπ αριθμοί οφείλονται πρώτιστα στους εξαιρετικά ελαφριούς οργανισμούς πλαισίων Audiδιαστημικούς (ASF) φιαγμένους από αργίλιο στο χάλυβα μετώπων και φύλλων στο οπίσθιο τμήμα. Το κουπέ με τη χειρωνακτική μετάδοση,συμπεριλαμβανομένης της κίνησης quattro,ζυγίζει ακριβώς 1.450 χιλιόγραμμα (3,196.70λίβρα) η αναλογία δύναμη--βάρους της είναι 4.0χιλιόγραμμα (8.82 λίβρες) ανά ιπποδύναμη. Η αναλογία δύναμη--βάρους του ανοικτού αυτοκινήτου είναι 4.2 χιλιόγραμμα (9.26 λίβρες)ανά ιπποδύναμη.Το υψηλής απόδοσης σύστημα φρένων είναι σε θέση να αντιμετωπίσει τη δύναμη της μηχανής ανά πάσα στιγμή. Σταθεροί οι τέσσερις-έμβολο παχυμετρικοί διαβήτες από κοινού με τους διατρυπημένους δίσκους φρένων εγκαθίστανται στον μπροστινό άξονα. Το AudiTT RS συν εγκαθίσταται με 19 ίντσα πέταξε τις ρόδες του σχεδίου «στροφέων» πέντε-βραχιόνων είναι ο χρωματισμένος Μαύρος με τις αντιπαραβαλλόμενες κόκκινες φλάντζες  πλαισίων. Οι ρόδες εγκαθίστανται με το 255/35 ροδών. Το προσαρμοστικό σύστημα απόσβεσης γνωστό ως μαγνητικός γύρος Audi είναι  διαθέσιμο ως επιλογή. Ένα μεγάλο, σταθερό οπίσθιο φτερό αυξάνεται downforce στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου.Τα κάγκελα θερμαντικών σωμάτων Singleframe διακρίνουν επίσης το AudiTT RS συν οπτικά: Το πλέγμα διαμάντι-σχεδίων του είναι στον ιδιαίτερα γυαλισμένο ανθρακίτη,το πλαίσιο περιποίησής του έχει ένα ματαργίλιο-βλέμμα να τελειώσει. Οι κατοικίες των εξωτερικών καθρεφτών αποτελούνται από ίνα-ενισχυμένου το άνθρακας πολυμερές σώμα(CFRP). Το σύστημα αθλητικής εξάτμισης διπλός-κλάδων έχει τις μαύρες ωοειδείς περιποιήσεις σωλήνων αναρρόφησης. Ένα υγιές χτύπημα εντείνει περαιτέρω τον ήχο της μηχανής. Η συσκευασία σχεδίου άνθρακα δίνει το διαμέρισμα μηχανών που ένας αποκλειστικότερος κοιτάζει. Το εξόγκωμα στο μοχλό εργαλείων ή επιλογέων χαρακτηρίζει ένα δαχτυλίδι και TT RS περιποίησης αργίλιο-βλέμματος συν το διακριτικό.Το Audi TTRS συν το κουπέ με τις χειρωνακτικές δαπάνες μετάδοσης 60,650 στη Γερμανία ή 62,800 με την επτά-ταχύτητα S tronic. Το Audi TT RS συν το ανοικτό αυτοκίνητο έχει μια τιμή καταλόγων 63,500 ή 65,650 αντίστοιχα.
Audi TT RS plus - Front Angle, 2013, 800x600, 2 of 35

Audi TT RS plus - Front Angle, 2013, 800x600, 3 of 35

Audi TT RS plus - Side, 2013, 800x600, 5 of 35

Audi TT RS plus - Side, 2013, 800x600, 6 of 35

Audi TT RS plus - Rear Angle, 2013, 800x600, 7 of 35

Audi TT RS plus - Rear Angle, 2013, 800x600, 9 of 35

Audi TT RS plus - Front, 2013, 800x600, 11 of 35

Audi TT RS plus - Rear, 2013, 800x600, 14 of 35

Audi TT RS plus - Interior, 2013, 800x600, 18 of 35

Audi TT RS plus - Interior, 2013, 800x600, 19 of 35

Audi TT RS plus - Interior, 2013, 800x600, 20 of 35

Audi TT RS plus - Interior, 2013, 800x600, 21 of 35

Audi TT RS plus - Interior, 2013, 800x600, 22 of 35

Audi TT RS plus - Interior, 2013, 800x600, 23 of 35

Audi TT RS plus - Emblem / Logo, 2013, 800x600, 24 of 35

Audi TT RS plus - Head / Tail Lamps, 2013, 800x600, 25 of 35

Audi TT RS plus - Partial Rear, 2013, 800x600, 28 of 35

Audi TT RS plus - Emblem / Logo, 2013, 800x600, 29 of 35

Audi TT RS plus - Exterior Detail, 2013, 800x600, 30 of 35

Audi TT RS plus - Exterior Detail, 2013, 800x600, 31 of 35

Audi TT RS plus - Engine, 2013, 800x600, 33 of 35

Audi TT RS plus - Wheels / Rims, 2013, 800x600, 32 of 35

Audi TT RS plus - Interior, 2013, 800x600, 34 of 35

Audi TT RS plus - Interior, 2013, 800x600, 35 of 35

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου