Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2013

ΑΓΕΦΥΡΩΤΟ - Αλέξης Γούδας & Λάζαρος Καψιμάλης

56423Στίχοι / Μουσική : Aλέξης Γούδας
*Επιμέλεια παραγωγής και ενορχήστρωσης : Λάζαρος Καψιμάλης , Πασχάλης Κύρου,Αλέξης Γούδας,Σωτήρης Νούκας
* Έπαιξαν και ενορχήστρωσαν οι μουσικοί : Πασχάλης Κύρου – Ηλεκτρική Κιθάρα Βασίλης Παπαδόπουλος – Ηλεκτρικό Μπάσο Στέλιος Τσομπανίδης – Τύμπανα Πέτρος Οκλακιώτης – Κλαρίνο Σωτήρης Νούκας – Πλήκτρα


* Ηχογράφηση , μίξη , mastering – Σωτήρης Νούκας /studio UNDERGROUND /
Digital single 2013
L.P ” Μεγάλη Αγκαλιά ”
L.P ” Χαρμάνι ”
Στίχοι :
Εγώ σκυφτός πηγαίνω , εσύ όρθια περπατάς
εγώ βαριανασαίνω κ εσύ γλυκοτραγουδάς
Εγώ φοράω κουρέλια , εσύ φόρεμα ακριβό
στου κόσμου τα θεμέλια ζω , σε πύργο εσύ ψηλό
Αχ από μένα μη ζητάς πολλά , η καρδιά μου ζει σ’απάτητα βουνά
αχ από μένα τι ζητάς να βρεις , στην αγάπη μου δε χώρεσε κανείς
Εμένα η ζωή μου ένα όνειρο μισό
εσένα η δική σου θαύμα καθημερινό
Εγώ γεννάω μπόρες κ είναι φίλος μου ο βοριάς
εσύ φυσάς τα σύννεφα και χάνονται μεμιάς Αχ από μένα μη ζητάς πολλά , η καρδιά μου ζει σ’απάτητα βουνά
αχ από μένα τι ζητάς να βρεις , στην αγάπη μου δε χώρεσε κανείς


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου