Βιασύνη, διαστροφή, λαχτάρα για πολλά κλικ, αρρωστημένη ανάγκη προβολής; Κανείς δε γνωρίζει τι ακριβώς οδήγησε πολλούς χρήστες του Facebook να δημιουργήσουν γκρουπ με τίτλο «R.I.P Michael Schumacher» («Αναπαύσου εν ειρήνη Μίκαελ Σουμάχερ»).
Μέσα σε λίγη ώρα από τη στιγμή που έγινε γνωστός ο σοβαρός τραυματισμός του
επτά φορές παγκόσμιου πρωταθλητή της Φόρμουλα 1, πολλοί έσπευσαν να τον… πεθάνουν.
Έτσι, ένα - ένα ξεφύτρωσαν οι σελίδες στο δημοφιλή τόπο κοινωνικής δικτύωσης που έκαναν τον επικήδειο του σπουδαίου οδηγού.
Πάνω από 120 γκρουπ δημιουργήθηκαν με ασπρόμαυρες φωτογραφίες του Σουμάχερ, για να ενισχυθεί η δραματική χροιά της… απώλειας.
Αν κανείς επιλέξει μία από τις δεκάδες σελίδες και την ανοίξει για να διαβάσει το περιεχόμενό της, θα διαβάσει φράσεις όπως: «Κάνε like ως ένδειξη σεβασμού».
Στη βιασύνη των δημιουργών, πάντως, ανταποκρίθηκαν πολλοί χρήστες καθώς τα γκρουπ συγκεντρώνουν από 100 έως και 1.000 likes.
Ωστόσο, δεν είναι λίγοι όσοι αναφέρονται με κοσμητικά επίθετα στους εμπνευστές των σελίδων, ενώ κάποιοι δημιούργησαν τις δικές τους με τίτλο «Ο Σουμάχερ είναι ζωντανός», «Όχι R.I.P στον Σουμάχερ».
thestival.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου