
Όταν όλοι επιβιβάστηκαν στα αεροσκάφη, η ομάδα της WestJet επίσης… «απογειώθηκε». Οι 150 υπάλληλοι της WestJet έγιναν τα «ξωτικά» του Άγιου Βασίλη, επιβιβάστηκαν σε αυτοκίνητα και ξεχύθηκαν στα καταστήματα για να ικανοποιήσουν τις ευχές των επιβατών και να αγοράσουν τα δώρα που επιθυμούν.
Επέστρεψαν άρον-άρον φορτωμένοι με δώρα και μετέτρεψαν το αεροδρόμιο σε εργαστήριο του Άγιου Βασίλη. Τα τοποθέτησαν σε κουτιά, τα τύλιξαν και έγραψαν τα ονόματα των επιβατών. Και περίμεναν… Όταν οι επιβάτες έφτασαν στην αίθουσα παραλαβής αποσκευών, κάτι περίεργο έγινε. Άρχισε να χιονίζει και ανάμεσα σε φωτάκια, στολίδια και χριστουγεννιάτικα δέντρα στο διάδρομο αντί για τις βαλίτσες τους άρχισαν να κυλούν δώρα. Τάμπλετ, κινητά, ένα ζεστό κασκόλ, παιχνίδια, κούκλες, τρενάκια, κάλτσες και εσώρουχα, μια δωρεάν πτήση επιστροφής, κάμερες, τηλεοράσεις… Ένας-ένας οι επιβάτες άνοιγαν έκπληκτοι τα δώρα που λίγη ώρα πριν είχαν ζητήσει αγκαλιάζοντας τον Άγιο Βασίλη που τους ευχόταν «Καλά Χριστούγεννα».
Το «χριστουγεννιάτικο θαύμα» καταγράφηκε από κρυφές κάμερες και η εορταστική διαφήμιση της καναδικής WestJet «σαρώνει» στο YouTube και κάνει το γύρο του κόσμου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου