Μια ρωγμή στο μπλόκ του κινητήρα που είχε σαν αποτέλεσμα διαρροή λαδιών πάνω στην εξάτμιση, ήταν σύμφωνα με τους τεχνικούς της Porsche η αιτία που οι 911 GT3 έπαιρναν φωτιά στα καλά καθούμενα.
Ο Paul Ellis, εκπρόσωπος της Porsche, δήλωσε την περασμένη εβδομάδα μιλώντας σε ΜΜΕ της Αυστραλίας, πως αυτή ήταν η αιτία και πως από εδώ και στο εξής δεν θα υπάρχει πρόβλημα. Μάλιστα τόνισε πως το συγκεκριμένο πρόβλημα εντοπίστηκε στα δύο αυτoκίνητα που πήραν φωτιά, τονίζοντας ότι ο ατμοσφαιρικός εξακύλινδρος κινητήρας της 911 GT3, κατασκευάζεται αποκλειστικά γι’αυτήν και υπάρχει “μηδενική πιθανότητα” να παρουσιαστεί παρόμοιο πρόβλημα σε άλλη έκδοση της 911.
Την ίδια στιγμή, ο CEO της Porsche, Matthias Müller, απάφυγε να δώσει λεπτομέρειες για την αιτία του φαινομένου, περιοριζόμενος να δηλώσει ότι η εταιρία είναι έτοιμη να διορθώσει και στις στις 785 Porsche 911 GT3 που έχουν πουληθεί έως σήμερα.
Ο Paul Ellis, εκπρόσωπος της Porsche, δήλωσε την περασμένη εβδομάδα μιλώντας σε ΜΜΕ της Αυστραλίας, πως αυτή ήταν η αιτία και πως από εδώ και στο εξής δεν θα υπάρχει πρόβλημα. Μάλιστα τόνισε πως το συγκεκριμένο πρόβλημα εντοπίστηκε στα δύο αυτoκίνητα που πήραν φωτιά, τονίζοντας ότι ο ατμοσφαιρικός εξακύλινδρος κινητήρας της 911 GT3, κατασκευάζεται αποκλειστικά γι’αυτήν και υπάρχει “μηδενική πιθανότητα” να παρουσιαστεί παρόμοιο πρόβλημα σε άλλη έκδοση της 911.
Την ίδια στιγμή, ο CEO της Porsche, Matthias Müller, απάφυγε να δώσει λεπτομέρειες για την αιτία του φαινομένου, περιοριζόμενος να δηλώσει ότι η εταιρία είναι έτοιμη να διορθώσει και στις στις 785 Porsche 911 GT3 που έχουν πουληθεί έως σήμερα.
drive.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου