Κυριακή 15 Ιουλίου 2012

Το πιο ακραίο πράγμα που έχω κάνει είναι ο γάμος μου!!

Το πιο ακραίο πράγμα που έχω κάνει είναι ο γάμος μου!!Είναι μοντέλο- ηθοποιός και είναι απίστευτα γοητευτικός..


Πλέον έχει βρει το άλλο του μισό στο πρόσωπο της συζύγου του και δηλώνει ερωτευμένος και ευτυχισμένος με τις επιλογές του. "Πάντοτε ήθελα η σύντροφος μου να με κατανοεί. Η επικοινωνία σε ένα ζευγάρι έχει γίνει δύσκολη υπόθεση πια. Μου αρέσει και η σοβαρότητα. Ευτυχώς, τα βρήκα.Το πιο ακραίο πράγμα που έχω κάνει είναι ο γάμος μου και είμαι πολύ χαρούμενος γι αυτό." τονίζει στο περιοδικό Life $ Style ο Κώστας Γκρέκας ενώ αναφέρει πως όταν κάποιος θέλει μπορεί να μείνει μακριά απο τους πειρασμούς "Όλα είναι θέμα χαρακτήρα. Υπάρχουν πολλοί που δεν αντέχουν. Για μένα είναι εύκολο να κρατηθώ μακριά τους".

athensbars.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου