Δευτέρα 23 Ιουλίου 2012

Να κάνουμε τους Ελληνες υπερήφανους


Λίγο πριν μπει στο αεροπλάνο για το Λονδίνο, ο σημαιοφόρος Αλέξανδρος Νικολαϊδης μίλησε στο gazzetta.gr για το χρυσό μετάλλιο, τους Ελληνες και την οικογένεια του!



Η Τελετή Εναρξης στην οποία θα είσαι σημαιοφόρος πλησιάζει. Ποια συναισθήματα κυριαρχούν μέσα σου;


«Περιμένω με μεγάλη αγωνία την Παρασκευή. Το μόνο που δεν περιμένω είναι να... σκοντάψω, ελπίζω να πάνε όλα καλά και περιμένω να σηκώσω όσο γίνεται πιο ψηλά και με μεγαλύτερη υπερηφάνεια τη σημαία»


Από τότε που έμαθες ότι η Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή σε επέλεξε ως σημαιοφόρο, έχει περάσει αρκετός καιρός. Πλέον το έχεις συνειδητοποιήσει;


«Εχει κατασταλάξει μέσα μου η σκέψη αυτή. Είναι μια εμπειρία που δεν έχω ζήσει κι όταν δεν το έχεις ζήσει, δεν ξέρεις τι μπορεί να είναι και απλώς περιμένεις να έρθει αυτή η στιγμή. Εγώ περιμένω δύο στιγμές. Εάν με ρωτούσες πριν γίνω σημαιοφόρος θα σου έλεγα ότι περιμένω να έρθει η 11η Αυγούστου για να παίξω, αλλά τώρα περιμένω πρώτα να έρθει η Παρασκευή. Πάντως είναι τεράστια η υπερηφάνεια και πολύ μεγάλη η τιμή που μου έκανε η Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή να με επιλέξει για την θέση αυτή»


Πιστεύεις ότι θα είσαι σε θέση να ζήσεις ξεκάθαρα όλη την εμπειρία της Τελετής Εναρξης;


«Σίγουρα θα είμαι σε θέση κι αν δεν είμαι θα φροντίσω να πάρω ηρεμιστικά...» (γέλια)


Τέταρτοι Ολυμπιακοί για σένα, τι περιμένεις από το Λονδίνο, μετά και τα δύο ασημένα Ολυμπιακά μετάλλια που έχεις;


«Φυσικά και θέλω το χρυσό. Βέβαια οι στόχοι αλλάζουν κάθε ημέρα, ανάλογα και με τον αγώνα, αλλά πάνω από όλα θέλω το χρυσό. Εξαρτάται, όμως και από την ημέρα που θα βρεθείς»


Πλέον, σε σχέση με τους προηγούμενους Ολυμπιακούς, η ζωή σου έχει αλλάξει. Είσαι παντρεμένος με την πρώην αθλήτρια του βόλεϊ Ρούξι Ντουμιτρέσκου και έχετε ένα παιδί. Θα σου λείψουν;


«Είμαι προσηλωμένος στον στόχο μου, αλλά πάνω από όλα είμαι και άνθρωπος. Σίγουρα θα μου λείψουν. Τους αποχαιρέτησα όσο καλύτερα μπορούσα και τώρα θα περιμένω να περάσουν οι ημέρες και να τους δω μετά τους αγώνες».


Οι Ολυμπιακοί του Λονδίνου, έχουν την διαφορά ότι γίνονται εν μέσω της κρίσης που πλήττει την χώρα. Τι σκέφτεστε εσείς οι αθλητές;


«Αυτό που θέλουμε να πούμε στους Ελληνες είναι ότι όλοι οι αθλητές θα προσπαθήσουμε μέσα από τις επιτυχίες μας, να τους κάνουμε χαρούμενους. Ξέρουμε πάρα πολύ καλά ότι ο κόσμος παίρνει ενέργεια από τις επιτυχίες του ελληνικού αθλητισμού. Μακάρι να είμαστε καλοί και άξιοι να φέρουμε τα αποτελέσματα, αλλά πρωτίστως θέλουμε να κάνουμε με τις προσπάθειες μας, τους Ελληνες υπερήφανους για μας».


www.gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου