Η Toyota με τη Subaru ξεκίνησαν την συνεργασία τους το 2005. Για πρώτη φορά συνεργάστηκαν δίπλα-δίπλα ως Ομάδα 86 το 2006 για την ανάπτυξη από κοινού του νέου Toyota GT-86.
Το δεδομένο είναι ένα: ότι ο κινητήρας της GT-86 είναι ο μοναδικός 4κύλινδρος, τοποθετημένος εμπρόσθια, boxer κινητήρας με άμεσο ψεκασμό καυσίμου στον κόσμο. Η GT-86 είναι ένα σπορ αυτοκίνητο που «παντρεύει» τα καλύτερα στοιχεία των δύο εταιρειών. Ένα πισωκίνητο αυτοκίνητο, με σύστημα άμεσου ψεκασμού (Toyota), με κινητήρα boxer (Subaru). Αυτή η επιλογή έγινε με σκοπό να κρατηθεί χαμηλά το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου και επειδή σκόπευαν να δημιουργήσουν το διαμέρισμα του κινητήρα ρηχό, ώστε να είναι χαμηλά η GT-86. Το 2λιτρο, ατμοσφαιρικό, 4κύλινδρο μοτέρ, με διάταξη κυλίνδρων boxer (2 + 2 σε αντικριστά ζεύγη) και διαμήκη τοποθέτηση πάνω από τον μπροστινό άξονα. Οι στροφές του μοτέρ φτάνουν μέχρι τις 7.400 το λεπτό, ενώ η Toyota το προίκισε με το D-4S.
Η έγχυση του καυσίμου γίνεται με δύο ξεχωριστά μπεκ ανά κύλινδρο, ένα μέσα στο θάλαμο και ένα στην εισαγωγή, μαζί ή μόνο στον κύλινδρο (ανάλογα την ταχύτητα), με αποτέλεσμα την ομοιογένεια του μίγματος, την καλύτερη καύση, την πιο άμεση απόκριση στο γκάζι και τη δύναμη και τη ροπή του κινητήρα να απλώνονται σε ένα ευρύτερο φάσμα στροφών λειτουργίας. Έτσι κρατήθηκε το βάρος του αυτοκινήτου στα 1.239 κιλά, με κατανάλωση 7,8λτ./100 χλμ. απόδοση 200 ίππων και ροπή 205 Nm. Αποτέλεσμα; Ένα οδηγοκεντρικό αυτοκίνητο, με την ελάχιστη ηλεκτρονική παρέμβαση.
Πηγή: autotriti.gr
Το δεδομένο είναι ένα: ότι ο κινητήρας της GT-86 είναι ο μοναδικός 4κύλινδρος, τοποθετημένος εμπρόσθια, boxer κινητήρας με άμεσο ψεκασμό καυσίμου στον κόσμο. Η GT-86 είναι ένα σπορ αυτοκίνητο που «παντρεύει» τα καλύτερα στοιχεία των δύο εταιρειών. Ένα πισωκίνητο αυτοκίνητο, με σύστημα άμεσου ψεκασμού (Toyota), με κινητήρα boxer (Subaru). Αυτή η επιλογή έγινε με σκοπό να κρατηθεί χαμηλά το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου και επειδή σκόπευαν να δημιουργήσουν το διαμέρισμα του κινητήρα ρηχό, ώστε να είναι χαμηλά η GT-86. Το 2λιτρο, ατμοσφαιρικό, 4κύλινδρο μοτέρ, με διάταξη κυλίνδρων boxer (2 + 2 σε αντικριστά ζεύγη) και διαμήκη τοποθέτηση πάνω από τον μπροστινό άξονα. Οι στροφές του μοτέρ φτάνουν μέχρι τις 7.400 το λεπτό, ενώ η Toyota το προίκισε με το D-4S.
Η έγχυση του καυσίμου γίνεται με δύο ξεχωριστά μπεκ ανά κύλινδρο, ένα μέσα στο θάλαμο και ένα στην εισαγωγή, μαζί ή μόνο στον κύλινδρο (ανάλογα την ταχύτητα), με αποτέλεσμα την ομοιογένεια του μίγματος, την καλύτερη καύση, την πιο άμεση απόκριση στο γκάζι και τη δύναμη και τη ροπή του κινητήρα να απλώνονται σε ένα ευρύτερο φάσμα στροφών λειτουργίας. Έτσι κρατήθηκε το βάρος του αυτοκινήτου στα 1.239 κιλά, με κατανάλωση 7,8λτ./100 χλμ. απόδοση 200 ίππων και ροπή 205 Nm. Αποτέλεσμα; Ένα οδηγοκεντρικό αυτοκίνητο, με την ελάχιστη ηλεκτρονική παρέμβαση.
Πηγή: autotriti.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου