Τετάρτη 8 Αυγούστου 2012

Η Έβελιν ξεσηκώνει τη Μύκονο

Στο νησί των ανέμων βρίσκεται από την περασμένη Δευτέρα η Έβελιν Καζαντζόγλου, η οποία σε πρόσφατη συνέντευξή της αποκάλυψε τους λόγους για τους οποίους δεν θα αφήσει την εκπομπή της στην Κύπρο για να επιστρέψει μόνιμα στην Ελλάδα.
Θα επιστρέψεις στην Ελλάδα; «Είχα κάποιες προτάσεις, αλλά λόγω της δύσκολης οικονομικής συγκυρίας, δεν νομίζω να αφήσω την εκπομπή μου στην Κύπρο. Άλλωστε πηγαίνει πάρα πολύ καλά, είμαστε πρώτοι και κάνουμε νούμερα που αγγίζουν το 40%. Δεν θα ήθελα να μπω στη διαδικασία μιας σύμβασης τριών μηνών. Άλλωστε έχω υπογράψει τριετές συμβόλαιο με το κανάλι».
 
Πώς είναι η ζωή σου στην Κύπρο; «Τώρα άρχισα να βγαίνω και να περνάω πολύ καλά. Είναι στόχος μου να μπω εγώ στην κοινωνία τους και όχι το αντίθετο. Στην αρχή κάθε σαββατοκύριακο ήμουν στην Ελλάδα. Δεν έβγαινα καθόλου έξω και έτσι δεν είχα παρέες. Μετά τον Φεβρουάριο που άρχισαν να με επισκέπτονται και οι φίλοι μου. Έχω φτιάξει την προσωπική μου ζωή σε όλα τα επίπεδα. Όταν έφυγα από την Ελλάδα δεν είχα προσωπική ζωή».

Δηλαδή είσαι σε σχέση; «Είμαι σε μια πολύ καλά συναισθηματική φάση της ζωής μου».

Πηγή: fthis.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου