Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 2012

Ποιο είναι το καλύτερο ζευγάρι της σεζόν;

stuart-weitzman

Mε μια ασπρόμαυρη φωτογράφιση, η νέα διαφημιστική καμπάνια του Stuart Weitzman για τη σεζόν Φθινόπωρο/ Χειμώνας 2012 εισέρχεται στο συναρπαστικό κόσμο της θηλυκής γοητείας.





Αθώα και χαριτωμένη, η αισθησιακή καμπάνια παρουσιάζει τα πορτραίτα μίας γυναίκας που φοράει ελάχιστα παραπάνω από τα “Stuart” της. Ψηλά τακούνια και μπότες αποτελούν την ύψιστη μορφή έκφρασης της γυναικείας γκαρνταρόμπας, όταν θέλει να εμφανίζει αυτοπεποίθηση και sex appeal χωρίς να φαίνεται ότι καταβάλλει ιδιαίτερη προσπάθεια. Η καμπάνια καταφέρνει να αιχμαλωτίσει με μοναδικό τρόπο τη δύναμη μίας γυναίκας που αγκαλιάζει τη σεξουαλική της ταυτότητα.
Το concept της καμπάνιας συνεχίζεται από την καλοκαιρινή σεζόν και πραγματοποιήθηκε πάλι από το διάσημο φωτογράφο μόδας Mario Testino με πρωταγωνίστρια τη Natalia Vodianova. Με πολύ απλό styling και ανακατεμένα sexy μαλλιά η Vodianova είναι καθηλωτικά όμορφη, καθώς ποζάρει με μία εύθραυστη αθωότητα που ακτινοβολεί σε κάθε καρέ. Supermodel και μητέρα τριών παιδιών, η Vodianova επιλέχθηκε ως το πρόσωπο της μάρκας επειδή διαθέτει αναμφισβήτητο sex appeal αλλά και την προσιτή γοητεία του «κοριτσιού της διπλανής πόρτας»: ένα συνδυασμό που αντικατοπτρίζει ακριβώς την προσωπικότητα του brand.
Η κεντρική ιδέα της διαφήμισης στηρίζεται στο γεγονός ότι ένα ζευγάρι Stuart Weitzman είναι το πρώτο πράγμα που φοράς το πρωί και το τελευταίο που βγάζεις το βράδυ. Στον κόσμο του Stuart Weitzman sexy δεν σημαίνει άβολο. Αντίθετα, sexy σημαίνει να νιώθεις άνεση και αυτοπεποίθηση με τον ίδιο σου τον εαυτό. Σημαντικά διαφορετική από κάθε άλλη διαφήμιση υποδημάτων που προβάλλεται σήμερα, η καμπάνια συλλαμβάνει τον αισθησιασμό της μάρκας με ένα φυσικό, διαχρονικό και κομψό τρόπο, ενώ ταυτόχρονα επιδεικνύει αριστοτεχνικά τα stilettos, τις μπότες και τα υπόλοιπα σχέδια του οίκου. Είναι ένα σημαντικό πρώτο βήμα στη νέα επικοινωνιακή στρατηγική της εταιρίας προκειμένου να εξελίξει το προφίλ του Stuart Weitzman από έναν μεγάλο δημιουργό υποδημάτων σε ένα διεθνώς επιθυμητό όνομα που θα αποζητούν και οι επόμενες γενιές.
Διάσημος για τον τρόπο που καταφέρνει να συνδυάζει τη μόδα με τη λειτουργικότητα, ο Weitzman έχει αφοσιωθεί στην επέκταση του δικτύου του, ώστε οι δημιουργίες του να πωλούνται σε κάθε γωνιά του πλανήτη. Η διεθνής διαφημιστική του καμπάνια θα λανσαριστεί το Σεπτέμβριο στα κορυφαία περιοδικά μόδας της Αμερικής, της Ευρώπης και της Ασίας. Ταυτόχρονα, τα παρασκήνια της φωτογράφισης καθώς και επιπλέον εικαστικό υλικό θα προβάλλονται στο www.stuartweitzman.com και στις Stuart Weitzman boutiques ανά τον κόσμο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου