H εφαρμογή του αυτόματου κιβωτίου TCT στη Giulietta με τους 170 ίππους, δημιουργεί ένα ιδανικό οδηγικό πακέτο που μπορεί να προσφέρει άνεση, επιδόσεις και οικονομία. |
To μικρομεσαίο μοντέλο της Alfa Romeo, στην έκδοση 1,4 MultiAir 170 PS αποκτά ένα ακόμη ατού, με το ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Η τιμή του αυτοκινήτου με το κιβώτιο ΤCT, διαμορφώνεται στις 24.150 ευρώ για την έκδοση Distinctive (μετά την έκπτωση των 1.400 ευρώ) περιλαμβάνοντας ένα πλουσιότατο επίπεδο εξοπλισμού (6 αερόσακοι, σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης, όλο το πακέτο ηλεκτρικών ανέσεων, ηχοσύστημα, κλιματισμός, ζάντες αλουμινίου κ.λπ.). Ευκολία κινήσεων Η Giulietta TCT διατηρεί τα κορυφαία χαρακτηριστικά των υπόλοιπων εκδόσεων του μοντέλου της Alfa Romeo. Το κιβώτιο Alfa TCT όμως, λύνει τα χέρια του οδηγού μ’ ένα πολύ σημαντικό στοιχείο λειτουργίας, την αλληλεπίδρασή του με το σύστημα Αlfa D.N.A. Ανάλογα λοιπόν με τη ρύθμιση που θα επιλέξει ο οδηγός στο τελευταίο (Dynamic, Normal ή All Weather), το κιβώτιο διαθέτει διαφορετικό σετάρισμα, ώστε να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του οδηγού. Στη χειροκίνητη λειτουργία, το Alfa TCT ικανοποιεί πολύ περισσότερο, αφού οι αλλαγές των σχέσεων (μέσω των paddles πίσω από το τιμόνι ή του επιλογέα στη βάση της κονσόλας) είναι από τις γρηγορότερες σε κιβώτιο του είδους. Με ονομαστική ισχύ 170 ίππων, ο 1,4 λτ. MultiAir κινητήρας της Giulietta TCT είναι ένα από τα ισχυρότερα μηχανικά σύνολα του είδους. Εσωτερικό - Χώροι Η ύπαρξη του επιλογέα του μοντέρνου κιβωτίου TCT κάνει τη διαφορά στο εντυπωσιακό εσωτερικό, που φυσικά παραμένει ενδιαφέρον σχεδιαστικά και συνδυάζει μοντέρνα με ρετρό στοιχεία. Στο πέρασμα του χρόνου, δεν έχουν παρουσιαστεί τριγμοί ή αστοχίες συναρμογής, με τα ποιοτικά πλαστικά να παραμένουν στερεωμένα γερά στη θέση τους. Οι προσφερόμενοι χώροι ικανοποιούν τις μεταφορικές ανάγκες 4 ενήλικων επιβατών. Tο κιβώτιο Alfa TCT Το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη TCT (Twin Clutch Transmission) 6 σχέσεων της Alfa Romeo, εξελίχθηκε και κατασκευάζεται από την FPT (Fiat Powertrain Technologies) καιδιακρίνεται για τις συμπαγείς διαστάσεις του, ενώ είναι σχεδιασμένο να αντέχει μέχρι 350 Nm ροπής. Η λειτουργία του βασίζεται σε δύο παράλληλα τοποθετημένους δίσκους που ο καθένας τους διαθέτει το δικό του συμπλέκτη. Ο ένας αναλαμβάνει τις μονές σχέσεις (1η, 3η και 5η) και ο άλλος τις ζυγές (2η, 4η και 6η). Πρόκειται για ξηρού τύπου κιβώτιο, κάτι που ωφελεί, τόσο στο συνολικό βάρος, όσο και σε απώλειες σε σχέση με ένα κιβώτιο υγρού τύπου, με απώτερο αντίκτυπο στη μείωση της κατανάλωσης και στο κόστος των επισκευών. |
Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2012
Alfa Romeo Giulietta 1,4 170PS TCT
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου