Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2012

Η ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΤΗΣ ΣΜΑΡΑΓΔΑΣ ΚΑΡΥΔΗ.

Η ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΤΗΣ ΣΜΑΡΑΓΔΑΣ ΚΑΡΥΔΗ.Με φόντο την Ακρόπολη, φωτογραφήθηκε η εντυπωσιακή Σμαράγδα Καρύδη



για τις ανάγκες του περιοδικού Glam.“Μικρή ήθελα να γίνω ηθοποιός. Δεν ήθελα να γίνω διάσημη επειδή πήγα στο “Big Brother”, ή γιατί έβγαλα το βρακί μου ή γιατί σκότωσα τον γείτονά μου”, δηλώνει και συμπληρώνει μιλώντας για την κρίση: “Σαφώς είμαι καλύτερα από κάποιον άνεργο που είναι στο δρόμο, αλλά δεν έχω βγάλει λεφτά, τα οποία δεν τελειώνουν”, δήλωσε η γνωστή ηθοποιός και πρόσθεσε: “Έχω αποκτήσει και λίγο ποιότητα ζωής, μακριά από την τηλεόραση, γιατί όταν συνδυάζεις θέατρο με TV το 10ωρο γύρισμα πριν από την παράσταση είναι ό,τι χειρότερο”.Δείτε την φωτογράφηση
athensbar.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου