Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2012

ΣΟΦΙΑ ΠΑΘΕΚΑ: Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΕΦΥΓΕ ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΜΟΥ!!

ΣΟΦΙΑ ΠΑΘΕΚΑ: Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΕΦΥΓΕ ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΜΟΥ!!Είναι η πιο συνταρακτική στιγμή στη ζωή ενός παιδιού, όταν έρχεται η στιγμή ν΄αποχαιρετήσει για πάντα τον γονιό του. Έτυχε να είμαι μπροστά τη στιγμή που άφησε την τελευταία του ανάσα, και είναι μια σκηνή που θα κουβαλάω όλη μου τη ζωή. Ο μπαμπάς μου, έφυγε στην αγκαλιά μου και στα χέρια της μητέρας μου...


Παρακολουθούσαμε τις τελευταίες του στιγμές σαν θεατρική παράσταση. Βλέπαμε το οξυγόνο να κατεβαίνει καλπάζοντας και την ανάσα του να στερεύει. Το τέλος είχε φτάσει και είχε περάσει πλέον στα χέρια του θεού....δηλώνει με συγκίνηση η γνωστή γυμνάστρια Σοφία Παθέκα στην εφημερίδα "Espresso" ενώ συνεχίζει μιλώντας για τον μαρτυρικό χρόνο που πέρασε στο πλευρό του αγαπημένου της πατέρα ο οποίος πάλευε με τον καρκίνο "Ο ένας χρόνος που περάσαμε στην κλινική, μας σόκαρε οικογενειακώς. Εκεί κάναμε φίλους καρκινοπαθείς που πέθαιναν ο ένας μετά τον άλλον. Κατάλαβα ότι αυτή η ασθένεια δεν κάνει διακρίσεις. Είδα όλες τις ηλικίες να υποφέρουν. Από παιδιά, από εφήβους, έως πολύ μεγάλους σε ηλικία".
athensbar.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου