Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2012

Ελένη Χατζίδου (backstage στο νέο της video clip): Το γεγονός ότι ο Παντελής Παντελίδης έγινε αυτό που είναι σήμερα εννοείται ότι βοήθησε και εμένα ακόμα περισσότερο!

xatzidoyΗ γλυκιά Ελένη Χατζίδου πραγματοποίησε πριν λίγες ημέρες τα γυρίσματα για το πρώτο της video clip, στο τραγούδι «Χειρότερα» που φέρει την υπογραφή του Παντελή Παντελίδη!


Ακλουθώντας πιστά τις σκηνοθετικές οδηγίες του Θωμά Χρυσοχοίδη θέλησε να κάνει κατανοητό στον «χιλιοκαταραμένο» όπως αποκάλεσε τον υποτιθέμενο πρώην που αναφέρεται το τραγούδι πως η ζωή του χωρίς εκείνη θα είναι απλά χειρότερη!!!
Η Ελένη είναι μια καλλιτέχνιδα που προσπαθεί αρκετά χρόνια να ξεχωρίσει και να κάνει όμορφα πράγματα στην ελληνική δισκογραφία και φαίνεται πως πλέον, μετά το «εισιτήριο» που της δόθηκε με το τραγούδι του φίλου της  Παντελίδη πως ήρθε η σειρά της να καταθέσει την δική της μουσική πρόταση!!!
Απολαύστε λοιπόν φωτογραφικό υλικό από τα γυρίσματα αλλά και αποκλειστικές δηλώσεις από την πρωταγωνίστρια Ελένη Χατζίδου…


Σε συναντάμε στα γυρίσματα του νέου σου video clip… πως αισθάνεσαι;
Είμαι τόσο ενθουσιασμένη, ένα μέρος του ονείρου μου εκπληρώνεται! Φυσικά και έχω πολύ δρόμο μπροστά μου αλλά είναι μεγάλη υπόθεση να βλέπεις τους κόπους τόσων χρόνων να αποδίδουν και επιτέλους να αναγνωρίζεσαι και να σε πιστεύουν κάποιοι τόσο σημαντικοί άνθρωποι… Επίσης το άγχος μου είναι μεγάλο γιατί ως “πρωτάρα” δεν ξέρω καθόλου πως να κινηθώ ή να φερθώ αν θέλεις καλύτερα μπροστά στο φακό, γι αυτό και ακούω ευλαβικά τις σκηνοθετικές οδηγίες του Θωμά Χρυσοχοίδη.
Θα θέλαμε να μας πεις λίγα λόγια για το concept του video clip
Ο χιλιοκαταραμένος πρώην είναι με την καινούρια του σχέση αλλά να σου πω κάτι;;; Πάλι εμένα σκέφτεται!!! Τα υπόλοιπα στην οθόνη σας!
Τελικά ο Παντελής Παντελίδης σου έφερε γούρι με το τραγούδι που σου πρόσφερε, πως προέκυψε αυτή η συνεργασία;
Το τραγούδι είναι πολύ δυνατό και το ήξερα απ την πρώτη στιγμή που το άκουσα. Του χρωστάω πολλά, γνωριστήκαμε όταν μου ζητήθηκε να κάνω μια εμφάνιση μαζί του σ ένα μαγαζί… του άρεσα, με ξανά ζήτησε και έτσι κάναμε live για πολύ καιρό. Μετά από ένα διάστημα βρήκα το θάρρος να του ζητήσω να μου γράψει.
Υπήρξαν κάποιοι κακοπροαίρετοι που ίσως να σε “κατηγόρησαν” πως “εκμεταλλεύτηκες” την αναγνωρισιμότητα του Παντελή για να προωθήσεις το τραγούδι σας ;
Είναι λογικό να το σκέφτονται αυτό αλλά είναι πολύ σημαντικό αυτό που θα σου πω. Τον Παντελή τον γνώρισα πολύ πριν γίνει αυτό που είναι τώρα. Ήταν ένας τραγουδιστής σαν πολλούς που τραγουδάνε σε μικρούς χώρους, βέβαια είχε το κοινό του, δεν ζήτησα το κομμάτι όμως επειδή ήταν ο γνωστός Παντελίδης για να εκμεταλλευτώ κάποια κατάσταση, γιατί πολύ απλά το όνομα Παντελίδης δεν υπήρχε πουθενά. Εγώ είδα απλά ένα ταλαντούχο παιδί που έβγαζε πόνο στα κομμάτια του και που έγραφε πολύ καλά, τίποτα παραπάνω, τίποτα λιγότερο. Το γεγονός ότι ο Παντελής έγινε αυτό που είναι σήμερα εννοείται ότι βοήθησε και εμένα ακόμα περισσότερο γιατί είμαι η μοναδική τραγουδίστρια που έδωσε τραγούδι του και ξέρω ότι για πολύ καιρό ακόμα το όνομα μου θα συνδέεται με του Παντελή. Αλλά αν δεν ήμουν εγώ ικανή και ολοκληρωμένη σαν τραγουδίστρια Σοφία μου δε θα γινόταν τίποτα. Φυσικά είναι ότι καλύτερο να έχεις ένα τραγούδι από έναν γνωστό δημιουργό αλλά αν δεν αξίζεις σαν τραγουδιστής και σαν καλλιτέχνης σε παίρνει το ποτάμι, υπάρχουν πολλά παραδείγματα, όλα παίζουν το ρόλο τους…
Τι άλλο να περιμένουμε από την συνεργασία σου με τη Spicy και κατ’ επέκταση με τον Φοίβο;
Προς το παρόν σκοπός μας είναι η προώθηση του “Χειρότερα”. Σε λίγες μέρες θα είναι έτοιμο και το video clip και εγώ θα συνεχίσω τις συναυλίες μου. Ως προς τη συνέχεια, ελπίζω το επόμενο τραγούδι να είναι του Φοίβου, αυτό και αν είναι όνειρο για μένα!
Περιοδείες ανά την Ελλάδα λοιπόν… που μπορούν να σε απολαμβάνουν οι θαυμαστές σου;
Έχω πολλές εμφανίσεις σε Ελλάδα, Κύπρο αλλά και στη Γερμανία. Μέσω της προσωπικής μου σελίδας σε facebook και twitter ανακοινώνω συνεχώς τα επόμενα βήματα μου.
 tralala.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου