Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2012

Παντελής Παντελίδης: "Ό,τι συναισθήματα έχω τα εκδηλώνω. Δεν ντρέπομαι να το κάνω"

Ο Παντελής Παντελίδης υποκλίνεται στον έρωτα και τη δουλειά του, δηλώνει πιστός στις σχέσης του, ενώ παραδέχεται πως δεν έχει αλλάξει κάτι στην προσωπικότητα του μετά την ξαφνική του επιτυχία.


Ο Παντελής Παντελίδης, σε συνέντευξή του στο "Πρώτο Θέμα" παραδέχεται πως ήρθε για να μείνει στον χώρο του λαϊκού τραγουδιού, δεν είναι ένα απλό "πυροτέχνημα". "Συνήθως αυτή η ξαφνική πτώση στην οποία αναφέρεσαι έχει να κάνει με τον χαρακτήρα του ανθρώπου, με το κατά πόσο η δημοσιότητα είναι ικανή να αλλοιώσει την προσωπικότητα του. Κι εγώ δεν ανήκω στην κατηγορία αυτή. Δεν με τρελαίνει η επιτυχία, αλλά ούτε με ενοχλεί η αποτυχία".
Ο τραγουδιστής τονίζει ότι δεν έχει εισπράξει ζήλια από συναδέλφους του για την ξαφνική του επιτυχία. "Θεωρώ ότι η οικογένεια των Ελλήνων τραγουδιστών με έχει αγκαλιάσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο", δήλωσε στη συνέντευξή του, ενώ παραδέχτηκε πως η ξαφνική δημοσιότητα δεν τον έχει κάνει πιο επιφυλακτικό με τους ανθρώπους. "Είμαι ο ίδιος άνθρωπος που ήμουν και πριν, δεν έχω αλλάξει σε κάτι. Και δεν το έχω κάνει όχι γιατί πρέπει αλλά γιατί δεν θέλω να αλλάξω. Οφείλω να σου πω πως οι γνωστοί μου έχουν αυξηθεί κατά πολύ αλλά οι φίλοι και οι κολλητοί μου είναι τα ίδια άτομα που είχα από μικρός".
Μιλώντας για τις σχέσης του, ο Παντελής αποκαλύπτει πως δεν έχει υπάρξει το τρίτο πρόσωπο σε μια σχέση, δεν έχει απατήσει ποτέ, αλλά έχει φτάσει στο σημείο να βάλει τα κλάματα. "Φυσικά και έχω κλάψει. Ό,τι συναισθήματα έχω χαρά ή λύπη τα εκδηλώνω. Δεν ντρέπομαι να το κάνω".

"Οι γνωστοί μου έχουν αυξηθεί κατά πολύ αλλά οι φίλοι και οι κολλητοί μου είναι τα ίδια άτομα που είχα από μικρός"

Όσο για το ποια είναι η γυναίκα από τον καλλιτεχνικό χώρο θεωρεί "γυναικάρα", ο τραγουδιστής δεν "ψήφισε" κάποιο μοντέλο ή παρουσιάστρια... " Η γυναίκα που συνδυάζει προσωπικότητα και εμφάνιση κι έχει όλο το πακέτο για μένα είναι η Χάρις Αλεξίου", δήλωσε.
Πηγή: "Πρώτο Θέμα"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου