Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013

"Βράδυ": Το σεξ για πρώτη φορά της Κατερίνας Καινούργιου και η γυναίκα μέσα στον Στέλιο Ρόκκο

Για τον Ρέμο που δεν παντρεύεται τις γυναίκες του, αλλά και για τις δικές του μίλησε ο Στέλιος Ρόκκος στον Πέτρο Κωστόπουλο, ενώ η Κατερίνα Καινούργιου θυμήθηκε τον πρώτο της έρωτα και την πρώτη φορά που έκανε σεξ.



Όμορφη, χαλαρή και με απίστευτο χιούμορ μίλησε στην εκπομπή του Πέτρου Κωστόπουλου "Βράδυ" η Κατερίνα Καινούργιου.
Η εκ των παρουσιαστριών της εκπομπής "Δέστε τους" είπε ότι είναι single και επειδή δεν άντεχε την μοναξιά επέστρεψε στο πατρικό της, όπου μένει μαζί με τους γονείς της: "Φοβάμαι να μείνω μόνη μου. Μένω με τους γονείς μου. Ένα εξάμηνο έμεινα μακριά τους και ξαναγύρισα".

"Στα 18 πρέπει να έδωσα το πρώτο φιλί. Την πρώτη μου σεξουαλική επαφή την είχα κάπου στα 22"

Η Κατερίνα Καινούργιου, ακόμη, αναφέρθηκε στην προσωπική της ζωή και αποκάλυψε πότε έκανε για πρώτη φορά έρωτα: "Μέχρι τα 19 δεν είχα βγει ούτε ραντεβού. Στα 18 πρέπει να έδωσα το πρώτο φιλί. Την πρώτη μου σεξουαλική επαφή την είχα κάπου στα 22. Δεν βιάστηκα να κάνω σεξ. Είμαι παραδοσιακή και πολύ πουριτανή. Δεν έχω πιστέψει πολύ στην sexy πλευρά μου. Είναι ότι είμαι συντηρητική; Είναι ο τρόπος που μεγάλωσα; Δεν ξέρω".
 
Η 27 ετών παρουσιάστρια μίλησε για την προσπάθεια που έχει κάνει για να διορθώσει τον τρόπο που μιλάει με ορθοφωνία και λογοθεραπεία, αστειευόμενη για τα πειράγματα των συμμαθητών της στο σχολείο: "Μου λέγανε: Τι φοβερό το τρομερό να μην μπορώ να πω το ρο. Το είχα πολύ ψυχολογικό. Μια ατέλεια, όμως, μπορεί να μας κάνει πιο δυνατούς. Πρέπει να την αγαπήσουμε".
Ο Ρέμος κοροϊδεύει τις γυναίκες
Για την οικογένειά του, τον συνεργάτη του Αντώνη Ρέμο που δεν παντρεύεται σε αντίθεση με εκείνον τις γυναίκες που κυκλοφορεί, τις δικές του γυναίκες, τα παράπονά του από την δουλειά, αλλά και δύσκολες περιόδους στη ζωή του μίλησε και ο Στέλιος Ρόκκος το ίδιο "Βράδυ" στον Πέτρο Κωστόπουλο: "Με είχανε κλεισμένο στο συρτάρι για περίπου έξι χρόνια... Θα μπορούσαν τα τραγούδια μου, που παίζονται τώρα, να παίζονται τόσο καιρό...".
 
Όσον αφορά στα χρόνια που πέρασε μακριά από την δημοσιότητα δήλωσε: "Εγώ επέλεξα να φύγω από την δημοσιότητα. Μπορεί να ήταν too much αυτό για μένα... Το μόνο που ξέρω καλά είναι να ασχολούμαι με την μουσική".

"Εγώ επέλεξα να φύγω από την δημοσιότητα. Μπορεί να ήταν too much αυτό για μένα"

Ο Στέλιος Ρόκκος μιλήσει για τη σχέση που έχει με τα παιδιά του: "Είμαι πολύ καλός μπαμπάς... Νιώθω πολύ τυχερός γιατί έχω τέσσερα παιδιά... Μπορώ και τα καταφέρνω. Είμαι κι εγώ πιο ώριμος μαζί τους... Δεν εγκατέλειψα κανένα ώστε να μην είμαι εκεί".  Ο δημοφιλής τραγουδιστής μίλησε για τους γάμους που δεν του πήγαν καλά, για το τσιγαριλίκι, αλλά και τα άλογα που έχει στο νησί του την Λήμνο.
Στα άμεσα σχέδια του Στέλιου Ρόκου είναι να τραγουδήσει γυναικεία τραγούδια.
cosmo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου