Η εκμάθηση ενός μουσικού οργάνου σε νεαρή ηλικία μπορεί να μην κάνει το παιδί…
διαπρεπή μουσικό, αλλά θα μπορούσε να το κάνει πιο έξυπνο ενήλικα, σύμφωνα με νέα έρευνα.
Σύμφωνα με την έρευνα, τα παιδιά που αρχίζουν μαθήματα μουσικής σε μικρή ηλικία- στα εφτά- παρουσιάζουν γρηγορότερη ανάπτυξη των κινητικών δεξιοτήτων τους, λόγω της ανάπτυξης του κέντρου του εγκεφάλου που σχεδιάζει και ελέγχει την κίνηση.
Οι ερευνητές από το Πανεπιστήμιο Κονκόρντια του Μόντρεαλ στον Καναδά εξηγούν ότι υπάρχει ένα «παράθυρο γνώσης» μεταξύ των ηλικιών έξι και οχτώ, όπου η μουσική εκπαίδευση, στην οποία απαιτείται ο συντονισμός ανάμεσα στα χέρια και τα οπτικά καθώς και τα ακουστικά ερεθίσματα, αλληλεπιδρά με την κινητική ανάπτυξη, οδηγώντας σε μακροχρόνιες αλλαγές στον εγκέφαλο.
Στη σχετική έρευνα σε 36 μουσικούς παρατηρήθηκε ότι εκείνοι που είχαν ξεκινήσει μαθήματα μουσικής πριν από τα εφτά τους χρόνια ήταν πιο ακριβείς σε μη μουσικά κινητικά τεστ σε σύγκριση με τους μουσικούς που είχαν ξεκινήσει μαθήματα αργότερα.
Οι επιστήμονες επισημαίνουν ότι τα ευρήματα τους οδηγούν στο συμπέρασμα ότι η εκπαίδευση σε μικρή ηλικία είναι πιο αποτελεσματική επειδή ορισμένες πτυχές της ανατομίας του εγκεφάλου είναι πιο ευαίσθητες σε αλλαγές σε εκείνες τις χρονικές περιόδους.
Η έρευνα δημοσιεύθηκε στην επιστημονική επιθεώρηση «Journal of Neuroscience».
Zougla.gr
Σύμφωνα με την έρευνα, τα παιδιά που αρχίζουν μαθήματα μουσικής σε μικρή ηλικία- στα εφτά- παρουσιάζουν γρηγορότερη ανάπτυξη των κινητικών δεξιοτήτων τους, λόγω της ανάπτυξης του κέντρου του εγκεφάλου που σχεδιάζει και ελέγχει την κίνηση.
Οι ερευνητές από το Πανεπιστήμιο Κονκόρντια του Μόντρεαλ στον Καναδά εξηγούν ότι υπάρχει ένα «παράθυρο γνώσης» μεταξύ των ηλικιών έξι και οχτώ, όπου η μουσική εκπαίδευση, στην οποία απαιτείται ο συντονισμός ανάμεσα στα χέρια και τα οπτικά καθώς και τα ακουστικά ερεθίσματα, αλληλεπιδρά με την κινητική ανάπτυξη, οδηγώντας σε μακροχρόνιες αλλαγές στον εγκέφαλο.
Στη σχετική έρευνα σε 36 μουσικούς παρατηρήθηκε ότι εκείνοι που είχαν ξεκινήσει μαθήματα μουσικής πριν από τα εφτά τους χρόνια ήταν πιο ακριβείς σε μη μουσικά κινητικά τεστ σε σύγκριση με τους μουσικούς που είχαν ξεκινήσει μαθήματα αργότερα.
Οι επιστήμονες επισημαίνουν ότι τα ευρήματα τους οδηγούν στο συμπέρασμα ότι η εκπαίδευση σε μικρή ηλικία είναι πιο αποτελεσματική επειδή ορισμένες πτυχές της ανατομίας του εγκεφάλου είναι πιο ευαίσθητες σε αλλαγές σε εκείνες τις χρονικές περιόδους.
Η έρευνα δημοσιεύθηκε στην επιστημονική επιθεώρηση «Journal of Neuroscience».
Zougla.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου