Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2013

Γκαρσία: «Στο μυαλό μου βρίσκεται μόνο ο ΠΑΟΚ»

Σε κατηγορηματική διάψευση της φημολογίας 


που τον ήθελε να επαναπατρίζεται προχώρησε ο Πάμπλο Γκαρσία, με δηλώσεις του στην ΕΤ3 από την Πυλαία όπου βρέθηκε για να παρακολουθήσει το ματς της ομάδας μπάσκετ του ΠΑΟΚ κόντρα στον ΚΑΟΔ.

Ο Ουρουγουανός άσος, σχολιάζοντας το δημοσίευμα που τον παρουσίαζε ως μετεγγραφικό στόχο της Νασιονάλ, ανέφερε: «Η Νασιονάλ είναι η ομάδα που υποστήριζα από μικρός στην χώρα μου. Δεν υπάρχει περίπτωση να παίξω τώρα εκεί και το μυαλό μου είναι πως θα βοηθήσω τον ΠΑΟΚ».

Εν συνεχεία ο αρχηγός του δικεφάλου του Βορρά, μιλώντας για την επανένταξή του στην ομάδα, επισήμανε ότι «…πρέπει να κάνω ένα ειδικό πρόγραμμα ώστε από τις επόμενες ημέρες να είμαι έτοιμος να προσφέρω στην ομάδα».

Ζήτησε στήριξη στον Γιώργο Δώνη


 Καταλήγοντας αναφέρθηκε στον κόσμο του ΠΑΟΚ, ζητώντας μάλιστα να στηρίξει τον Γιώργο Δώνη. 

«Σε αυτό τον κόσμο είμαι ευγνώμων. Από εδώ και πέρα όλοι πρέπει να είμαστε στην ίδια γραμμή για να βοηθήσουμε την ομάδα. Πρέπει να βοηθήσουμε και το προπονητικό τιμ που ήρθε εδώ για να δουλέψει και να προσφέρει στον ΠΑΟΚ» ανέφερε καταλήγοντας ο Γκαρσία.

Επιμέλεια: Μπάμπης Παπαφιλιππάκης

zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου