Δευτέρα 15 Απριλίου 2013

Η Emma Watson γίνεται σήμερα 23 ετών και αυτές είναι οι 13 ατάκες που έχει πει

Έχει τη φήμη, έχει το ταλέντο και έχει και δύο πτυχία από τα πανεπιστήμια Oxford και Brown. Πραγματικά θα θέλαμε πολυ να ξέραμε τι θα ευχηθεί σήμερα (15/4) που θα σβήσει τη γενέθλια τούρτα της. Το ότι είναι και έξυπνη το είπαμε; Καλύτερα ας αφήσουμε τα λόγια της να μιλήσουν από μόνα τους.



Για τις φήμες σχετικά με τις "Πενήντα Αποχρώσεις του Γκρι"
"Ποιος από όλους σας εδώ πιστεύει πως θα έπαιζα στις 50 αποχρώσει του γκρι; Πραγματικά. Στην πραγματικότητα. Στην πραγματική ζωή...;... Καλώς. Το θέμα έληξε".
Για το ένα πράγμα που δεν θα έκανε
"Πραγματικά, ήμουν πολύ ανοιχτή στο να κάνω τα πάντα, αλλά ένα πράγμα που δεν θα ήθελα να κάνω είναι να φορέσω ένα κορσέ, γιατί ανησυχώ πως δεν θα έβγαινα ποτέ από εκεί".
Για τον ρόλο της στο "The Bling Ring"
 
"Ο χαρακτήρας έχει να κάνει με ότι ακριβώς είμαι ενάντια - είναι επιφανειακή, υλίστρια, ανήθικη. Είναι όλα αυτά τα πράγματα και έχω συνειδητοποιήσει πως τη μισώ. Πώς υποδύεσαι κάποιον που μισείς; Το βρήκα πολύ ενδιαφέρον και μου έδωσε μία νέα οπτική για το πως πρέπει να βλέπω τη δουλειά μου και τους ρόλους μου".
Για την εμμονή της με το "Girls"
 
"Είμαι στην κυριολεξία εμμονική με την Lena Dunham (δημιουργό και πρωταγωνίστρια της σειράς). Είναι ο αγαπημένος μου άνθρωπος σε ολόκληρο τον κόσμο. Την ακολουθώ στο Twitter. Τη διαβάζω κάθε μέρα. Και ναι, η σειρά Girls είναι τόσο φρέσκια γιατί μοιάζει πραγματική".
Για την προσπάθειά της να είναι σαν την Ερμιόνη
"Προσπαθώ και αναλύω τα πάντα. Κάτι που κάνει και εκείνη. Είναι επίσης πολύ αποφασιστική, όπως και εγώ. Θέλω να πιστεύω πως είμαι τόσο πιστή όσο και εκείνη. Λιγάκι φεμινίστρια όπως και εκείνη. Θα εκφραστώ με τον ίδιο τρόπο που το κάνει και εκείνη".
Για το φιλί της με τον Rupert Grint
 
"Ναι, ήταν απαίσιο. Πραγματικά απαίσιο. Ένιωσα πολύ παράξενα. Δεν ήταν κάτι που περίμενα. Δεν ξέρω. Άλλα φάνηκε καλό. Κατά κάποιο τρόπο το κάναμε να μοιάζει ρεαλιστικό. Είμαι υπερήφανη που κατάφερα να μαζέψω τη δύναμη και να είμαι επαγγελματίας".
Για το φιλί της με τον Daniel Radchliffe
"Φιλάει πολύ ωραία. Το εγγυώμαι αυτό".
Για τη δημόσια προσωπική της ζωή
"Είναι δύσκολο όταν βγαίνω ραντεβού, γιατί με τον οποιοδήποτε με φωτογραφίζουν τον βαφτίζουν και αγόρι μου. Μέχρι τώρα είναι σαν να είχα 6.000 σχέσεις".
Για τη γνώμη που είχαν οι άντρες για τα κοντά της μαλλιά
 
"Αν ήταν στο χέρι μου θα τα είχα πάντα κοντά. Φυσικά στους άντρες αρέσουν τα μακριά μαλλιά. Η πλειοψηφία των αγοριών που έχω γύρω μου ήταν τύπου "Γιατί το έκανες αυτό; Δεν είναι καθόλου ωραίο". Και εγώ ήμουν τύπου: "Ειλικρινά, δεν με νοιάζει καθόλου πως σας φαίνονται". Ποτέ μου δεν ένιωσα τόσο μεγάλη αυτοπεποίθηση όσο όταν είχα κοντά μαλλιά. Ένιωθα πολύ όμορφα με μένα".
Για το ότι είναι φεμινίστρια
"Είμαι φεμινίστρια, αλλά πιστεύω ότι το ρομάντζο δεν είναι της γενιάς μου. Πιστεύω ότι αυτό που κάνει τους ανθρώπους να ταυτίζονται με τις νουβέλες είναι αυτή η ιδέα της δυνατής, ακατανίκητης αγάπης, που ήταν πιο σημαντική από οτιδήποτε άλλο. Θα μου άρεσε πολύ να βγαίνω με κάποιον που δεν είναι στο ίδιο χώρο με εμένα".
Για τον έρωτά της στο Harry Potter
 
"Στα δύο πρώτα Harry Potter ήμουν τρελά ερωτευμένη με τον Tom Felton. Ήταν ο πρώτος μου έρωτας. Το ξέρει. Το έχουμε συζητήσει και έχουμε γελάσει πολύ με αυτό. Είμαστε πολύ καλοί φίλοι τώρα και όλα είναι cool".
Για το ότι πέφτει πολύ στον Rupert Grint
"Ooo. Πιστεύω ότι ο Rupert είναι υπέροχος. Είναι. Είναι εντελώς υπέροχος. Πολύ γοητευτικός, πολύ γοητευτικός".
Για το ότι ο Daniel Radcliffe είχε πει πως "φιλάει σαν ζώο"
"Μάλλον θα πρέπει να το πάρω ως κοπλιμέντο..."  
cosmo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου