Δευτέρα 1 Απριλίου 2013

Δηλητήριο GT έθεσε ένα νέο παγκόσμιο ρεκόρ Guiness για έναν μέσο χρόνο επιτάχυνσης 0-300 km/h 13.63

Στις 21 Ιανουαρίου 2013, το δηλητήριο GT έθεσε ένα νέο παγκόσμιο ρεκόρ Guiness για έναν μέσο χρόνο επιτάχυνσης 0-300 km/h 13.63 δευτερολέπτων, μετά από να χτυπήσει 186 μίλια ανά ώρα ταχύτητας, που κάνει την το γρηγορότερο αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο.


Το δηλητήριο GT χρησιμοποιεί ένα ιδιαίτερα τροποποιημένο πλαίσιο Lotus Exige. Ο κατασκευαστής, εφαρμοσμένη μηχανική απόδοσης Hennessey, απαιτεί ότι τοτροποποιημένο πλαίσιο χρησιμοποιεί τα συστατικά από το Lotus Exige, που περιλαμβάνει αλλά που δεν περιορίζεται στη στέγη, τις πόρτες, το δευτερεύον γυαλί, το αλεξήνεμο, το ταμπλό, το πιλοτήριο, το floorpan,σύστημα HVAC, την ψήκτρα και τους επικεφαλής λαμπτήρες. .
goodkastoria.gr 
Το δηλητήριο GT θα έχει ένα βάρος συγκρατήσεων παραγωγής περίπου 2.700 λιβρών (1.200 κλ) που βοηθιούνται από τις ελαφριές ρόδες ινών αμαξωμάτων και άνθρακα ινών άνθρακά του. Τα φρένα χρησιμοποιούν Brembo 6 παχυμετρικοί διαβήτες εμβόλων στο μέτωπο και παχυμετρικοί διαβήτες εμβόλων στο οπίσθιο τμήμα. [4] οι στροφείς είναι 15 (380 χιλ.) στις κεραμικές μονάδες άνθρακα που παρέχονται από τις μετατροπές επιφάνειας. .

[εκδώστε]DrivetrainΤο δηλητήριο GT τροφοδοτείται από το δίδυμο η μηχανή 7.0 Λ ($cu 430 μέσα) V8 που χαρακτηρίζει το σύστημα Turbocharging ένσφαιρου τριβέα. Η μηχανή παράγει τοbhp 1.244 (928 KW 1,261 CP) της δύναμης και 1.155 Ν·μ (852 λίβρες·πόδια) της ροπής. Η παραγωγή δύναμης μηχανών είναι διευθετήσιμη από τρεις τοποθετήσεις: bhp 800 (597 KW811 CP), bhp 1.000 (746 KW 1,014 CP) καιbhp 1.200 (895 KW 1,217 CP).Τη μέσος-μηχανήV8 ζευγαρώνουν στις οπίσθιες ρόδες με τοRicardo 6 τη χειρωνακτική μετάδοση ταχύτητας.[1] Hennessey υποστηρίζει ότι το αυτοκίνητο μπορεί να επιτύχει μια τοπ ταχύτητα 272 mph(437 km/h), αν και αυτό δεν έχει εξεταστεί ποτέ.Ένα προγραμματίσημο σύστημα ελέγχου έλξης θα διαχειριστεί την παραγωγή δύναμης.  


Το υπολογιστικό ρευστό δυναμικό (CFD)δοκιμασμένο αμάξωμα και η κάτω βοήθεια δύναμης επίσης κρατούν το σταύλο της GTδηλητηρίου. Υπό τους ποικίλους όρους και στο δρόμο και στη πίστα αγώνων, ένα ενεργό σύστημα aero με το διευθετήσιμο οπίσθιο φτερό θα επεκτείνει. Ένα διευθετήσιμο σύστημα αναστολής θα επιτρέψει τις ρυθμίσεις ύψους γύρου σύμφωνα με την ταχύτητα και τις συνθήκες οδήγησης. Οι ρόδες Michelin PS2 θα βοηθήσουν επίσης να βάλουν τη δύναμη στο έδαφος. [εκδώστε] παραγωγή










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου