Δευτέρα 1 Απριλίου 2013

Τα Top 10 Twitter Tweets για την εβδομάδα 18 έως 24 Μαρτίου

Άλλη μία εβδομάδα έφτασε στο τέλος της και πάμε να δούμε σύμφωνα με το Trending ποια είναι τα Top 10 Twitter Tweets για την εβδομάδα 18-24 Μαρτίου 2013.



Η κατάταξη προκύπτει από τον αριθμό των ReTweets των οποίων δέχτηκαν τα Tweets μέσα στην εβδομάδα και είναι φθίνουσα, δηλαδή στην 1η θέση ανήκει το Tweet εκείνο με τα περισσότερα ReTweets και στην 10η θέση το Tweet εκείνο με τα λιγότερα ReTweets. Οι παρακάτω μετρήσεις αφορούν τη δραστηριότητα των Ελλήνων χρηστών του Twitter και ανά πάσα στιγμή μπορούν να αλλάξουν..
Αν είστε συνδεδεμένοι στο Twitter, μπορείτε να αλληλεπιδράσετε με τα παρακάτω Tweets.
1.
First time since Euro Crisis that a Parliament stood up to euro-idiocy. It was about time. Well done Cyprus MPs!

2.
εγώ ευτυχώς δεν έχω λεφτά σε κυπριακή τράπεζα.ούτε σ'ελληνική.ούτε λεφτά

3.
Ο Αρχιεπίσκοπος Χρυσόστομος στην Κύπρο προσφέρει όλη την περιουσία της τοπικής εκκλησίας για τη σωτηρία της πατρίδας του!Εδώ;Ακούει κανείς;
4.
 j'aurais demandé à la mère d'Aria d'appeler ses soeurs et utiliser le pouvoir des 3 pour retrouver A.

5.
Κάθομαι σε καφετέρια: -Πόσο τον έχετε τον φρέντο καπουτσίνο; -4.20 € -Μου βάζεις 1.5 € ;
6.
Exclusive: plans to revise  deposit tax on wires: under 5% for €0-100k, under 10% for €100-500k, around 13% for €500k+  @wsj

7.
Τραγικό το κούρεμα στην Κύπρο δεν λέω, αλλά της Ζουγανελη παραμένει οτι χειρότερο εχω δει μέχρι τώρα
8.
συζητούν 2 χρυσόψαρα σε μια κηδεία -να ζήσουμε να τον θυμόμαστε -ήταν καλό παιδί -ποιος;

9.
Μου την έστειλε φίλη απ την εκπαίδευση σκύλων & μου ζήτησε να τη μοιραστώ.Αν θέλετε κάντε το ίδιο.Το μήνυμα μετράει.. pic.twitter.com/jWsTUYCvqJ
View image on Twitter
10.
Φέτος, στη Γιουροβίζιον, αντί για δωδεκάρια, πρέπει να ανταλλάξουμε με τη Κύπρο μούντζες.
socialmedialife.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου