Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2013

Δημήτρης Σκαρμούτσος: "Είναι θέμα τύχης που είμαι ακόμη ζωντανός"

Λίγο πριν την έναρξη της εκπομπής του, “Χωρίς Συνταγή”, στο Mega, ο Δημήτρης Σκαρμούτσος εξηγεί γιατί ο τίτλος είναι βγαλμένος από τη ζωή του.


“Όλα στη ζωή μου ήρθαν τυχαία, χωρίς συνταγή. Τυχαία έγινα μάγειρας, τυχαία έγινα ζωντανός-γιατί λόγω της εξάρτησής μου από τα ναρκωτικά και το αλκοόλ κινδύνεψα πολλές φορές να πεθάνω- τυχαία έγινα αναγνωρίσιμος, γιατί είναι κάτι που δεν επιδίωξα ποτέ, και τυχαία είμαι αυτήν την περίοδο στην Αθήνα. Δεν υπάρχει πρόγραμμα στη ζωή μου και μου αρέσει αυτό”, δηλώνει ο Δημήτρης Σκαρμούτσος στο περιοδικό ΟΚ!  με το... καλημέρα σας.
Μιλώντας για το πώς ξεκίνησε η καριέρα του ως μάγειρας, ο 43χρονος σεφεξηγεί πως η αρχή έγινε στο Λος Άνζελες, όταν πήγε να σπουδάσει οικονομικά. “Επειδή έπρεπε να εργάζομαι για να μπορώ να ζω, έπιασα δουλειά σε ένα εστιατόριο. Στην αρχή με είχαν για να μαζεύω τα τραπέζια. Μετά έγινα σερβιτόρος, αλλά ήθελα να μπω στην κουζίνα γιατί το σερβιτοριλίκι δεν μου ταίριαζε καθόλου. Την κουζίνα την ερωτεύτηκα. Έχει τάξη και αναρχία...” δήλωνει.
Μου έχει τύχει να μπλεχτώ σε καβγά και να φύγω με σπασμένα δόντια, χέρια και σαγόνι
 
Όσο για την προσαρμογή του στο Λος Άνζελες, παραδέχεται πως δεν ήταν εύκολη υπόθεση. “Μου έχει τύχει πάρα πολλές φορές να μπλέξω σε καβγάδες. Όπως είπα και πριν, είναι θέμα τύχης που είμαι ακόμα ζωντανός.  Γιατί έπινα πολύ, έκανα χρήση ναρκωτικών και από ένα σημείο και μετά είχα σαλτάρει. Όταν είσαι 20 χρονών μόνος σου στην Αμερική και καταφέρνεις να βγάζεις και χρήματα δεν είναι δύσκολο να ξεφύγεις κάποια στιγμή. Μου έχει τύχει να μπλεχτώ σε καβγά και να φύγω με σπασμένα δόντια, χέρια και σαγόνι.
Δε θεωρώ ότι είναι κακό που παραδέχτηκα ότι έχω κάνει ηρωίνη, γιατί είμαι εδώ, είμαι ζωντανός και δημιουργικός
 
Το  γεγονός όμως ότι έχει παραδεχτεί πολλές φορές δημόσια ότι έχει υπάρξει ναρκομανής και χρήστης ουσιών, έχει βλάψει τελικά τη δημόσια εικόνα του;
"Δεν συμφωνώ καθόλου με τη νοοτροπία που δυστυχώς υπάρχει στην Ελλάδα, όπου ό,τιδήποτε μαύρο υπάρχει στη ζωή μας προσπαθούμε να το κρύβουμε.  Όταν πεις ότι έχεις κάποιο πρόβλημα σημαίνει ότι το έχεις αποδεχτεί κι αυτό είναι το πρώτο βήμα για τα το λύσεις. Δε θεωρώ ότι είναι κακό που παραδέχτηκα ότι έχω κάνει ηρωίνη, γιατί είμαι εδώ, είμαι ζωντανός και δημιουργικός".
Ο ίδιος μίλησε και για το δυσκολότερο κομμάτι, αυτό της απεξάρτησης. "Όταν μπλέκεις με τα ναρκωτικά και το αλκοόλ παύεις να κυριεύεις εσύ τον εαυτό σου. Αυτό λοιπόν που είναι το πιο δύσκολο από όλα είναι να ξαναβρείς την αυτοπεποίθησή σου. Όταν προσπαθούσα να απεξαρτηθώ από την ηρωίνη, είχα τέτοιους πόνους που μου ερχόταν να χτυπάω το κεφάλι μου στον τοίχο. Αυτοί οι πόνοι διήρκεσαν δύο εβδομάδες. Μου πήρε δύο χρόνια να ξαναβρω τον εαυτό μου".
Ο δημοφιλής σεφ, μίλησε για το θέμα της απιστίας και παραδέχτηκε ότι υπήρξε στη ζωή του, πολύ άπιστος.
"Μου έχει τύχει να το καταλάβουν, όπως το αντιλαμβανόμουν και εγώ όταν συνέβαινε και μου έχει συμβεί να πιάσω την κοπέλα μου απ'αυτοφώρω. Αλλά όλα αυτά είναι εμπειρίες", λέει και συνεχίζει: "Μου είχαν πει ότι η κοπέλα μου με απατούσε, το τσέκαρα και μια μέρα που ήξερα ότι ήταν με άλλον στο σπίτι, πήρα το αμάξι, έβαλα πρώτη και μπήκα με φόρα μέσα. Ευτυχώς στην Αμερική, δεν χρησιμοποιούν μπετόν, αλλά γυψοσανίδες. Διέλυσα όλη την πρόσοψη και στη συνέχεια έβαλα όπισθεν και έφυγα".
Διάβασε την υπόλοιπη συνέντευξη στο περιοδικό ΟΚ! που κυκλοφορεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου