

Σε κεντρικές λεωφόρους, κάτω από γέφυρες, σε σταθμούς του μετρό, σε πλατείες: ένα κύμα κορυφαίων έργων τέχνης έχουν κατακλύσει τους δρόμους, καθώς οι φωτογραφίες αυτές κυκλοφορούν ευρέως. Πάντως, ο καλλιτέχνης, στο site του, δεν δίνει καμία πληροφορία, πέρα από ένα εκτενές κείμενο που γράφει μόνο «μπλα μπλα, μπλα μπλα, μπλα μπλα...»

Ακόμη και το AdWeek έχει αφιερώσει εκτενές ρεπορτάζ σε αυτή τη δράση, που θυμίζει την αντίστοιχη βρετανική για την εγκατάσταση αντιγράφων 57 σπουδαίων έργων τέχνης. Αναρωτιέται, μάλιστα, στο ρεπορτάζ αν ο καλλιτέχνης έχει τυπώσει και κολλήσει τις εικόνες στα ειδικά πάνελ, ή αν πρόκειται για ένα είδος ψηφιακής προβολής.

Επισημαίνει ότι τα ερωτηματικά που έχουν δημιουργηθεί γύρω από την παρέμβαση και η κάλυψη του Τύπου, αποτελεί εντέλει μέρος και συνέχεια της παρέμβασης, που ακούει στον εφάνταστο τίτλο «ΟΜG who stole my ads».



iefimerida
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου