Σάββατο 21 Ιουλίου 2012

Ποιος γνωστός ηθοποιός δήλωσε «Μεγάλωσα με το Aids στο σπίτι μου»?

Ποιος γνωστός ηθοποιός δήλωσε «Μεγάλωσα με το Aids στο σπίτι μου»?Σε συνέντευξη στο DOWN TOWN μίλησε για την μητέρα του, για το AIDS που έφερε τα πάνω κάτω στη ζωή του και τη σχέση με τον πατέρα του.


Ο λόγος για τον ηθοποιό Αντρέας Γεωργίου, ο οποίος δήλωσε μεταξύ άλλων:«Μεγαλώσαμε στην Αγία Νάπα, νύχτα της οποίας είναι επικίνδυνη. Ήθελα πάντα με κάποιο τρόπο ο Χρήστος και ο Ραφαέλος να εξασφαλίσουν το μέλλον τους, ήθελα να ονειρεύονται και να κάνουν σχέδια. Όταν χάνεις την μητέρα σου σε νεαρή ηλικία είναι φυσικό να κατηγορείς κάποιον ή να θέλεις να ξεσπάσεις κάπου. Κι εγώ μπορώ να πω ότι υπήρξα άδικος με τον πατέρα μου. Αν είχε κάποιο μερίδιο ευθύνης, εγώ του τα χρέωνα όλα. Το γεγονός ότι έκανε κάποια λάθη σε μικρότερη ηλικία από ότι είμαι εγώ σήμερα, με έκανε να σκεφτώ ότι κάποια λάθη θα μπορούσε να είχα κάνει και εγώ!».

athensbars.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου