Τετάρτη 4 Ιουλίου 2012

Αθώος δηλώνει ο τελευταίος πρωθυπουργός του Καντάφι

Ο τελευταίος πρωθυπουργός του καθεστώτος του Μουάμαρ Καντάφι στη Λιβύη, ο αλ Μπαγντάντι αλ Μαχμούντι, δήλωσε….



σήμερα αθώος ενώπιον δημοσιογράφων από τη φυλακή όπου κρατείται στην Τρίπολη.
«Δεν είμαι ένοχος. Δεν είμαι ένοχος. Δεν είμαι ένοχος», επαναλάμβανε ο Μαχμούντι και πρόσθεσε ότι είναι έτοιμος να κριθεί από τον λιβυκό λαό. «Είμαι βέβαιος για τον εαυτό μου και την αθωότητά μου», συμπλήρωσε.

Όταν ρωτήθηκε για ποιο λόγο παρέμεινε πιστός στο καθεστώς του Καντάφι μέχρι την πτώση του, ο Μαχμούντι απάντησε ότι φοβόταν πως η Λιβύη θα μετατρεπόταν σε αποικία.

Ο Μαχμούντι παραδόθηκε στις 24 Ιουνίου στην Τρίπολη, αφού πέρασε εννέα μήνες σε φυλακή της Τυνησίας, σύμφωνα με το ΑΠΕ.
gr-news.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου