Κάνει τον γύρο του Διαδικτύου η είδηση πως η Honda έχει αρχίσει να εξελίσσει μια ηπιότερη και φτηνότερη έκδοση του RCV για την οποία προλογίζεται και μια έκδοση δρόμου. Η λογική που φημολογείται είναι αυτή ενός production racer, μιας μοτοσυκλέτας που θα βασίζεται στην τεχνογνωσία της παγκόσμιας πρωταθλήτριας των MotoGP, δίχως την ακραία και πανάκριβη τεχνολογία που φέρει τώρα το εργοστασιακό πρωτότυπο της Honda.
Ποιος ο λόγος θα μου πείτε;
Καθώς η Dorna πιέζει τις εργοστασιακές ομάδες να περιορίσουν την εξέλιξη των αγωνιστικών τους μοτοσυκλετών τόσο περισσότερο γίνεται σαφές πως η μελλοντική κατεύθυνση των MotoGP θα πάει προς την κατεύθυνση των CRT, δηλαδή των αγωνιστικών με κινητήρες που προέρχονται από μοντέλα παραγωγής.
Προς το παρόν οι κατασκευαστές ασκούν σθεναρή αντίσταση, η οποία όμως αναμένεται να καμφθεί με την πάροδο του καιρού και περιμένουμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον να δούμε το τελικό προσχέδιο των κανονισμών του 2013, οι οποίοι αναμένεται να περιλαμβάνουν ανώτατο όριο στροφών, μία μοτοσυκλέτα ανά αναβάτη και συζητιούνται και άλλα θέματα, όπως η ενιαία κεντρική μονάδα διαχείρισης (ECU) ή και κατάργηση των ανθρακονημάτινων δισκόφρενων. Σκοπός των διοργανωτών φαίνεται πως είναι να μειωθεί το κενό απόδοσης μεταξύ εργοστασιακών πρωτοτύπων και CRT, σε βαθμό που σε μερικά χρόνια να μην αξίζει η επένδυση πολλών εκατομμυρίων σε ένα πρωτότυπο.
Φαίνεται λοιπόν πως η Honda αποφάσισε να αρχίσει τις προετοιμασίες για την επόμενη μέρα, εξελίσσοντας τη μοτοσυκλέτα της από τώρα. Η κίνηση αυτή είναι ένα δείγμα πως η Dorna έχει αρχίσει να επιβάλλει τον νόμο της στους κατασκευαστές.
Πριν μερικές μέρες ανακοινώθηκε η κατάργηση του κανονισμού περί Rookies, σύμφωνα με τον οποίο κάθε νέος αναβάτης θα πρέπει υποχρεωτικά να περάσει από μια δορυφορική ομάδα πριν πάει σε εργοστασιακή. Το θέμα αυτό φούντωσε ιδιαίτερα μετά την ανακοίνωση απόσυρσης του Casey Stoner, με επίκεντρο τον Marc Marquez. Ο σχετικός κανονισμός προκαλούσε ένα τεράστιο μπλέξιμο με τον ταλαντούχο νεαρό Ισπανό, αφού δε θα μπορούσε να πάει κατευθείαν στη Repsol Honda.
Τον τελευταίο μήνα οι πιέσεις Honda και Repsol προς τη Dorna ήταν τεράστιες για να καταργηθεί ο κανονισμός και τώρα φαίνεται πως το κατάφεραν κάνοντας και αυτοί με τη σειρά τους τις αναγκαίες υποχωρήσεις. Αυτές θεωρείται βέβαιο πως αφορούν σε κάποια από τα περιοριστικά μέτρα των διοργανωτών για το 2012, σπάζοντας έτσι το ενιαίο μέτωπο των τριών κατασκευαστών (Honda, Yamaha, Ducati). Η είδηση περί ενός φτηνού RCV έρχεται να δέσει το γλυκό με όλες τις φημολογίες
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου