Τετάρτη 18 Ιουλίου 2012

Νέος Γολγοθάς για τον Ανδρέα Μπάρκουλη

Νέος Γολγοθάς για τον Ανδρέα ΜπάρκουληΕνας Γολγοθάς δίχως τέλος! Η μοίρα επιφύλαξε άλλο ένα άσχημο παιχνίδι για τον Ανδρέα Μπάρκουλη, ο οποίος βιώνει διπλό δράμα: η σύζυγός του και φύλακας άγγελός του χειρουργείται σήμερα εσπευσμένα, ενώ και ο θρυλικός πρωταγωνιστής βρίσκεται σε νοσοκομείο και τις επόμενες ημέρες θα βρει... καταφύγιο στο Γηροκομείο Αθηνών.



Οι τελευταίες ώρες είναι οι δυσκολότερες που έχει περάσει η οικογένεια του σπουδαίου καλλιτέχνη, που τον λάτρεψαν οι γυναίκες και όχι μόνο τις χρυσές δεκαετίες του ελληνικού κινηματογράφου. Οι καταστάσεις τον οδήγησαν να βρίσκεται μακριά από τη γυναίκα του, που πραγματικά είναι το στήριγμά του και το οξυγόνο του. Η Μαρία Μπάρκουλη εδώ και καιρό αντιμετωπίζει ένα σοβαρό γυναικολογικό πρόβλημα με συνεχόμενες αιμορραγίες, με αποτέλεσμα να μεταφερθεί εσπευσμένα σε γνωστό ιδιωτικό θεραπευτήριο της Αθήνας.

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες της «Εspresso», η σύζυγος του Ανδρέα Μπάρκουλη χειρουργείται σήμερα από τον θεράποντα ιατρό της Γιώργο Αγγελόπουλο και η κατάσταση της υγείας της -αν και δεν εμπνέει μεγάλη ανησυχία- επιβάλλει για ένα μικρό χρονικό διάστημα να απέχει από καθετί που την κουράζει και την επιβαρύνει. Γεγονός που σημαίνει ότι ο πολυαγαπημένος της σύζυγος Ανδρέας Μπάρκουλης θα αναγκαστεί, για όσο εκείνη βρίσκεται στο στάδιο της ανάρρωσης, να είναι μακριά της.

Οπως μας εκμυστηρεύτηκε η ίδια, όλες αυτές τις μέρες που νοσηλεύεται στην ιδιωτική κλινική ο σύζυγός της έχει εισαχθεί στο νοσοκομείο «Αγία Ολγα» και υποβάλλεται σε προγραμματισμένες εξετάσεις. Ωστόσο οι γιατροί μετά τους εργαστηριακούς έλεγχους δεν θα του δώσουν εξιτήριο για να πάει σπίτι του. Ο αγαπημένος ηθοποιός θα μεταφερθεί σε οίκο ευγηρίας στην Αθήνα.

«Ο Ανδρέας πέρασε μια ισχυρή ανναπνευστική λοίμωξη και μπήκε στο νοσοκομείο για να κάνει εξετάσεις. Οταν του το επιτρέψει ο γιατρός του, ο Γιάννης Ιωαννίδης, κι αυτό θα είναι μάλλον αύριο, θα μεταφερθεί στο Γηροκομείο Αθηνών μέχρι να αναρρώσω. Ευχαριστώ πολύ την Αννα Φόνσου που φρόντισε γι’ αυτό. Είμαι σίγουρη πως, μέχρι να γίνω καλά, θα βρίσκεται στα σωστά χέρια. Η αλήθεια όμως είναι ότι κι εγώ μόλις σταθώ στα πόδια μου θα είμαι συνέχεια εκεί, μόνο ο ύπνος θα μας χωρίζει» μας λέει η ίδια.

Η Μαρία Μπάρκουλη μιλάει καθημερινά με τον σύζυγό της στο τηλέφωνο. «Ο Αντρέας έχει ευαισθητοποιηθεί πολύ με την αρρώστια μου και κάθε μέρα στο τηλέφωνο μου εκφράζει την αγάπη του. “Μαρία μου λείπεις. Σ’ αγαπώ πολύ!” είναι η φράση που μου λέει συνέχεια, ενώ πολλές φορές τον πιάνουν τα κλάματα…» μας αποκαλύπτει η κυρία Μπάρκουλη και συμπληρώνει χαμηλόφωνα: «Ο Ανδρέας είναι στο νοσοκομείο, εγώ το ίδιο, ενώ ο γιος μας, ο Νικολάκης, βρίσκεται στη γιαγιά του. Εχουμε σκορπιστεί στα τρία σημεία του ορίζοντα».

Η αλήθεια είναι πως στη δύσκολη περίοδο που περνάει η ίδια, αλλά και η οικογένειά της υπάρχουν άνθρωποι στο ιδιωτικό νοσοκομείο οι οποίοι της φέρονται με τον καλύτερο τρόπο και της απαλύνουν την πίκρα και τον πόνο.

«Ευχαριστώ τον πρόεδρο του νοσοκομείου για την άψογη συμπεριφορά του, αλλά και για το εξαιρετικό δωμάτιο που μου πρόσφερε, καθώς και όλο το προσωπικό του νοσοκομείου για την υποστήριξή του. Με άλλα λόγια, θέλω να πω πως είμαι καλά εδώ που βρίσκομαι και δεν θα δεχτώ επισκέψεις, μια και δεν χρειάζομαι κανέναν» τονίζει στην «Espresso» με το γνώριμο δυναμισμό που τη διακρίνει.

Espressonews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου